Moda na zwiadowców i testerów

Wakacyjny zwiadowca kraju, młodszy surfer, a może tester destynacji? W sezonie letnim rośnie zapotrzebowanie na nietypowe prace - odnotowuje "Dziennik Polski".

Moda na zwiadowców i testerów
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

20.06.2011 | aktual.: 20.06.2011 08:04

Obok tradycyjnych i znanych stanowisk można w internecie natrafić na bardzo oryginalne oferty pracy. Jedna z nich adresowana jest do tzw. wakacyjnych zwiadowców kraju. Praca na tym stanowisku polega na sprawdzaniu, czy Polska jest atrakcyjna turystycznie dla swoich mieszkańców. Grupa zwiadowcza będzie podróżować po kraju i opisywać wrażenia z wizyty w różnych miejscach - informuje gazeta.

Duże zapotrzebowanie jest też ostatnio na tzw. tajemniczych klientów. Tylko w maju i czerwcu na stronach giełdy pracy infoPraca.pl zostało opublikowanych ponad 400 ofert dla tej profesji. Osoba na stanowisku mystery shopper (z ang. tajemniczy klient) wciela się w rolę klienta, ocenia pracowników sklepu, ich fachowość, poziom świadczonych usług i sposób traktowania klientów.

Wymagania stawiane kandydatom nie są wyśrubowane. Pracodawcy oczekują zwykle minimum średniego wykształcenia, wysokiej kultury osobistej, a jako dodatkowy atut traktują doświadczenie w zakresie badań marketingowych. O tym dziś więcej w "Dzienniku Polskim".

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)