Moxy - nowa sieć hoteli od IKEI i Marriottu
Te dwa koncerny łączą siły i zamierzają uruchomić nową sieć tanich hoteli przeznaczoną dla młodych ludzi. Otwarcie pierwszego hotelu ma nastąpić już na początku 2014 r. we Włoszech.
06.03.2013 | aktual.: 06.03.2013 15:41
To będzie pierwsza próba wejścia Marriottu na rynek obiektów trzygwiazdkowych. Ambitne plany zakładają otworzenie 150 hoteli w ciągu najbliższych 10 lat. Na początek sieć ma rozwijać się w takich krajach jak Niemcy, Austria, Irlandia, Belgia, Włochy, Holandia, Norwegia, Szwecja, Finlandia i Wielka Brytania.
Marriott nawiązał bliską współpracę z Inter Hospitality, spółką należącą do IKEI, w celu szybkiego rozwoju sieci. Ma ona stać się deweloperem oraz właścicielem pierwszych obiektów. Amy McPherson, szefowa Marriottu na Europę, jest zdania, że nowa sieć to "ogromna szansa na zwiększenie naszego udziału w europejskim rynku".
Według wstępnych założeń hotele mają cechować się wygodą, darmowym dostępem do Wi-Fi i wysokim standardem w przystępnej cenie. Co znaczy przystępna cena wg Marriottu? W przypadku pierwszego hotelu, położonego tuż obok lotniska, mówi się o przedziale między 60 a 80 euro za noc. Przy dzisiejszym kursie byłoby to od 250 do 330 zł. W każdym z hoteli ma znaleźć się także specjalna strefa spotkań.
Nad projektem pracowano od 2 lat. W tym czasie przeprowadzano zakrojone na szeroką skalę badania konsumenckie na terenie całej Europy. Jak twierdzą przedstawiciele nowej marki, wszelkie testy przyniosły pozytywne rezultaty i nowe otwarcie na potrzeby klienta może zrewolucjonizować rynek.
Goście MOXY Hotels będą mogli także korzystać z programu lojalnościowego sieci Marriott.