Trwa ładowanie...
d20rifm

MSZ: Rada Promocji Polski o promocji marki "Polska" (komunikat)

...
Share
d20rifm

13.09. Warszawa - MSZ informuje:

- Przed nami ważny czas intensywnych prac, odkąd zdecydowaliśmy się na wspólną kampanię wizerunkową Polski w 2014 r. Chcielibyśmy wykorzystać okrągłe rocznice z najnowszej historii naszego kraju: 25 lat od transformacji ustrojowej, 15 lat od przystąpienia do NATO i 10. rocznicę członkostwa w Unii Europejskiej, do opowiedzenia zagranicznej opinii publicznej o naszym kraju i jego sukcesach - podkreślił minister Radosław Sikorski, otwierając posiedzenie Rady Promocji Polski.

Podczas spotkania 13 września w Ministerstwie Spraw Zagranicznych przedstawiciele Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i Związku Firm Public Relations przedstawili propozycję spójnych zasad promocji marki "Polska".

d20rifm

- Punktem wyjścia do opracowania zasad komunikacji marki "Polska" było znalezienie wspólnego elementu w strategiach sektorowych dotyczących promocji Polski - tłumaczył pełnomocnik Zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR Paweł Tyszkiewicz. Członkowie Rady podczas dzisiejszych obrad zgodzili się, że największy potencjał do promocji marki "Polska" mają sami Polacy.

Minister Radosław Sikorski przypomniał, że przyszły rok stwarza okazję do wykorzystania sukcesu transformacji politycznej i gospodarczej naszego kraju. Swoimi doświadczeniami Polska dzieli się z krajami dążącymi do zmiany ustroju, demokratyzacji, wzmacniania społeczeństwa obywatelskiego i budowy nowoczesnych struktur państwowych.

Rada Promocji Polski jest międzyresortowym gremium, które koordynuje działania służące promocji naszego kraju. Jest organem doradczym prezesa Rady Ministrów.

UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi wyłączną i pełną odpowiedzialność za jego treść.(PAP)

kom/ aja/

d20rifm

Podziel się opinią

Share
d20rifm
d20rifm