Nestlé wprowadza nowy batonik Nesqiuk
Od kwietnia Nestlé zaoferuje nowy produkt, mleczny wafelek Nesquik z wizerunkiem maskotki tej marki, królika Quiky.
Nowy produkt Nestlé to mleczna przekąska przeznaczona dla dzieci i ich rodziców. Wafelek składa się z wafla z mlecznym kremem i jest oblany mleczną czekoladą. Na nowych opakowaniach wafli Nesquik króliczek Quiky uwieczniony został w trzech, różnych pozach. Na tyle opakowania umieszczono Kompas Żywieniowy, który informuje konsumentów o wartościach odżywczych produktu oraz zawiera wskazówki żywieniowe. Na froncie opakowań znajduje się także wskaźnik GDA informujący o wskazanym dziennym spożyciu. Wprowadzenie nowego wafelka będzie wspierać kampania promocyjna prowadzona w punktach sprzedaży oraz w wybranej prasie handlowej. Twórcą grafiki na materiałach POS jest agencja 3M, a za zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia. Opakowania wafelków przygotowała agencja Promocja 21. Wafelek o wadze 20g wejdzie do sprzedaży 13 kwietnia br. Sugerowana cena na półce wynosi 0,79 zł.
Autor: JS
środa, 11 marca 2009