Nordea naprawia lukę w swoim systemie

Jak się dowiedziało Radio PiN - system bankowości elektronicznej zalogował wczoraj klienta banku na konto innego użytkownika.

Nordea naprawia lukę w swoim systemie
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

Miał on dostęp do danych właściciela rachunku, mógł też sprawdzić stan jego konta.

Dzisiaj rano powiadomiony został o tym bank.

_ Po wpisaniu numeru użytkownika i hasła z listy kodów jednorazowych zalogowałem się na konto nieznanej mi osoby _- mówi chcący zachować anonimowość klient banku.

Wybierz najkorzystniejsze konto bankowe!
Sprawdź, w którym banku i na jakich warunkach, możesz otworzyć konto. Finansomat.wp.pl - w kilka sekund otrzymasz czytelną analizę, z informacją o najtańszej ofercie! Sprawdź! »

Przedstawiciele Nordei potwierdzają, że takie zdarzenie miało miejsce. Informatycy sprawdzają teraz jak do tego doszło i pracują nad rozwiązaniem problemu.

klientbłądkonto

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)