Nowe marki zawojują Polskę?
Polska staje się bardzo atrakcyjnym rynkiem dla nowych firm. Kolejnym gigantem, który pojawi się nad Wisłą, jest Victoria's Secret, firma zajmująca się produkcją i sprzedażą luksusowej damskiej bielizny, odzieży i kosmetyków - pisze "Puls Biznesu".
13.03.2012 | aktual.: 15.03.2012 10:58
Sklep tego luksusowego producenta ma zostać otwarty pod koniec maja w galerii "Złote Tarasy" w Warszawie. W sam raz na Euro 2012. Być może będzie to również pierwszy sklep Victoria's Secret w Europie. Jednocześnie przygotowywane jest bowiem otwarcie sklepu tej firmy w Londynie, a kolejność otwarć zależeć będzie od tego, gdzie szybciej zakończą się procedury akceptacji amerykańskich kosmetyków.
Sklep ma mieć początkowo 100 mkw., jednak w przyszłości planuje wynająć 2 tys. mkw., co umożliwi organizowanie pokazów bielizny, z których słynie Victoria's Secret.
Nie jest to jedyny nowy sklep, który pojawi się w tej galerii. Wśród nowych najemców znajdziemy m.in. Kazar, Jack Wolfskin, Gant czy Marc O'Polo. Będzie tam także otwarcie sklepu polskiej firmy odzieżowej bynamesakke. Otwarcie tego sklepu nastąpi na koniec marca.