Obsługa klientów Orange w Internecie

Klienci Orange dużo czasu spędzają w Internecie, dlatego już od roku na profilu Orange Polska na Facebooku otrzymują pomoc i wyjaśnienia we wszystkich sprawach związanych z obsługą i działaniem naszych usług. W ciągu 12 miesięcy zespół ekspertów na Facebooku obsłużył ponad 22 tys. klientów, a średni czas rozwiązania sprawy opisanej na tablicy profilu Orange Polska trwał 7 minut.

Obraz
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

Ważnym miejscem dyskusji o ofertach i usługach telekomunikacyjnych są media społecznościowe. Internauci nie tylko wymieniają się tam opiniami i doświadczeniami, ale oczekują, że on-line będą mogli otrzymać potrzebne informacje, skorzystać z porady i załatwić sprawy związane z usługami. Dlatego w Orange Polska powstała grupa profesjonalnych doradców, którzy są obecni na forach, blogach, Facebooku odpowiadając na pojawiające pytania i rozwiązując sprawy zgłaszane przez internautów.

Na Facebooku z Orange Polska jest już ponad 1,1 mln internautów i tu narzędzia ich obsługi są najbardziej rozbudowane. Internauci znajdą tu "doradcę oferty", który w ciągu 1 minuty zaproponuje najlepsze dla nich rozwiązanie. Mają też możliwość skorzystania z formularza kontaktowego by zgłosić swój problem lub w zakładce "zrób to sam" samodzielnie sprawdzić np. stan płatności czy plan taryfowy. Mogą również poprosić o pomoc czy radę Orange Ekspertów (na video czacie rozwiązanie sprawy trwa ok. 8 minut) lub społeczność w aplikacji "daj mi radę".

W efekcie, spośród wszystkich profili telekomunikacyjnych, to właśnie na fanpage’u Orange Polska konsumenci zadają pytania najchętniej. Dla młodszych klientów w wieku około 20 lat, profil Orange Polska stał się jednym z wiodących kanałów kontaktu z firmą. Co ważne, aż 92 % osób uznało, że obsługa przez Orange Ekspertów na Facebooku jest satysfakcjonująca. Dużą popularnością wśród internautów cieszy się również kanał wideo „pomoc Orange” na YouTube, gdzie krótkie filmy instruktażowe, wyjaśniające jak działają nasze usługi, zostały obejrzane już 150 tys. razy . Na portalu orange.pl działa z kolei "forum pomocy technicznej" (ponad 11 mln odsłon). Tu miesięcznie pojawia się 550 bardzo różnych wątków, a klienci uzyskali 42 tys. odpowiedzi.

Wybrane dla Ciebie
Masz taką popielniczkę w domu? Dziś jest warta krocie
Masz taką popielniczkę w domu? Dziś jest warta krocie
Rachunek za lampki świąteczne. Tyle kosztują 24 godziny świecenia
Rachunek za lampki świąteczne. Tyle kosztują 24 godziny świecenia
Zatrudniał "na lewo" cudzoziemców. Taką karę dostał
Zatrudniał "na lewo" cudzoziemców. Taką karę dostał
Szukają rąk do pracy. Zarobki do 13 tys. zł miesięcznie
Szukają rąk do pracy. Zarobki do 13 tys. zł miesięcznie
L4 zamiast urlopu. Tak Polacy kombinują w święta i sylwestra
L4 zamiast urlopu. Tak Polacy kombinują w święta i sylwestra
Podróbki kawy zalewają Polskę. To oszuści wsypują do opakowania
Podróbki kawy zalewają Polskę. To oszuści wsypują do opakowania
Nietypowe oferta sprzedaży. "Przygotowywane w wigilijny wieczór"
Nietypowe oferta sprzedaży. "Przygotowywane w wigilijny wieczór"
Kazali im pracować w święta. Aptekarze poszli do sądu. Oto wyrok
Kazali im pracować w święta. Aptekarze poszli do sądu. Oto wyrok
Szwedzki gigant kupuje polską firmę. Znają ją wszyscy miłośnicy psów
Szwedzki gigant kupuje polską firmę. Znają ją wszyscy miłośnicy psów
"Zamykamy". Prowadził zakład od 46 lat. Klienci przyjeżdżali z daleka
"Zamykamy". Prowadził zakład od 46 lat. Klienci przyjeżdżali z daleka
Polacy się z niego śmiali. Teraz trudno tam wcisnąć szpilkę
Polacy się z niego śmiali. Teraz trudno tam wcisnąć szpilkę
Nowa atrakcja na Pomorzu. Polacy wejdą tu po raz pierwszy
Nowa atrakcja na Pomorzu. Polacy wejdą tu po raz pierwszy
NIE WYCHODŹ JESZCZE! MAMY COŚ SPECJALNIE DLA CIEBIE 🎯