Trwa ładowanie...

Obsługa klientów stanęła w miejscu

Tegoroczna, czwarta edycja badania jakości obsługi w polskich sieciach handlowych po raz pierwszy wypadła gorzej niż poprzednia - pisze "Puls Biznesu".

Share
Obsługa klientów stanęła w miejscuŹródło: Fotolia, fot: Gina Sanders
d4e68kv

To skutek kryzysu, ale handlowcy już zaczęli odrabiać straty - pociesza prowadząca te badania szwedzka firma doradcza Daymaker.

Poziom obsługi klientów w Polsce lekko spadł w porównaniu z 2013 r., ale wciąż jest wyższy niż w 2012 r. - zauważa Sofia Valentin z polskiego oddziału Daymakera.

Jak wyjaśnia, na skutek kryzysu w zeszłym roku w polskiej branży nikt tak naprawdę nie decydował się na nowe inwestycje czy projekty, także te dotyczące obsługi klientów i szkolenia pracowników. Jest jednak nadzieja na poprawę.

Od czwartego kwartału 2013 r. widzimy zmianę trendu, a obsługa klientów stała się jednym z priorytetów dla sieci i wszyscy się na niej koncentrują - wskazuje Valentin.

Brak inwestycji w ub.r. wyraźnie widać w tegorocznych badaniach, ale jestem pewna, że energia wkładana obecnie w obsługę klientów zaprocentuje w następnej edycji badania - ocenia przedstawicielka Daymakera.

d4e68kv
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4e68kv
d4e68kv