Oni pracują 24 godziny na dobę!
Co trzeci pracownik odczuwa potrzebę trzymania ręki na pulsie w sprawach zawodowych 24 godziny na dobę.
02.06.2010 | aktual.: 02.06.2010 12:52
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez TNS dla InterCall, które opublikował eMarketer wynika, co trzeci mobilny pracownik za Oceanem odczuwa potrzebę trzymania ręki na pulsie w sprawach zawodowych 24 godziny na dobę.
Przywiązanie do pracy, skutkujące poczuciem jej braku w weekendy i święta, częściej deklarują mężczyźni (31,9 proc.). Wśród kobiet odsetek ten jest mniejszy, ale tylko nieznacznie. Do tak daleko idącego zaangażowanie w pracę przyznaje się 28,2 proc. Amerykanek.
Jeśli na zagadnienie spojrzeć przez pryzmat grup wiekowych, na miano najbardziej zaangażowanych zasługują trzydziestokilkulatkowie. Choć ich przewaga nad dwudziesto- i czterdziestolatkami nie jest duża.
Jak podkreśla Lisa E. Phillips, analityczka eMarketera, Amerykanie potrzebę bycia w kontakcie realizują przez media społecznościowe, które okazały się nie tylko narzędziem, ale i katalizatorem opisywanych postaw. Z badań prowadzonych nieco wcześniej przez IDC wynika, że 57proc. amerykańskich pracowników korzysta z social media w celach służbowych.