Piwiarnie Warki przez całą dobę

Grupa Żywiec uruchomiła nowy serwis internetowy www.piwiarnia.net,
przeznaczony dla obecnych i potencjalnych właścicieli a także miłośników
ponad 90 piwiarni Warki w całej Polsce.

Obraz
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

Serwis www.piwiarnia.net ruszył w połowie lutego br. i zawiera najbardziej aktualne informacje dotyczące największej w Polsce sieci typu brand oriented dedykowanej marce Warka. Na stronie pożyteczne informacje znajdą zarówno konsumenci odwiedzający piwiarnie jak i klienci biznesowi - obecni właściciele oraz osoby zainteresowane założeniem własnej piwiarni w systemie franszyzowym.

Piwosze za pośrednictwem serwisu będą mogli m.in. zapoznać się z menu, odbyć wirtualny spacer po lokalu, odszukać kontakt do najbliższej piwiarni, sprawdzić dojazd na mapie google lub dowiedzieć się o planowanych koncertach czy meczach piłkarskich. W niedalekiej przyszłości na www.piwiarnia.net znajdą się informacje o wyszynku piwa oraz piwne porady. Aktualność tej części strony gwarantują sami właściciele piwiarni, którzy mogą redagować jej zawartość, co wyróżnia ją na tle innych tego typu serwisów informacyjnych.

- Serwis usprawni i ujednolici komunikację z klientami business-to-business. Właściciele piwiarni mogą kontaktować się z Grupą Żywiec przez 24 h na dobę korzystając z formularza na stronie. Na www.piwiarnia.net piwiarnie mogą również np. zamawiać wyposażenie, które uległo zużyciu. Okresowa wymiana jest niezbędna dla zachowania wysokiego standardu lokalu - mówi Tomasz Klujew, kierownik ds. rozwoju lokali wizerunkowych właściciela marek m.in. Warka, Żywiec i Tatra.

Obok sieci prawie 1000 przedstawicieli handlowych, strony korporacyjnej www.grupazywiec.pl czy bezpłatnej infolinii 0 800 61 00 00, www.piwiarnia.net to dodatkowa platforma komunikacji pomiędzy Grupą Żywiec a właścicielami piwiarni Warki, których liczba ma jeszcze wzrosnąć przed Euro 2012. Już dziś kilkadziesiąt jakościowych lokali posiada indywidualny dostęp do tej platformy. Dzięki niemu może korzystać ze sklepu internetowego, aktualności dotyczących sieci piwiarni, informacji o podmiotach partnerskich sieci, czy rezultatów kontroli jakościowych prowadzonych przez uprawnionych przedstawicieli sieci, których celem jest stworzenie rankingu najlepszych piwiarni w Polsce.
Marka Warka jest sponsorem Polskiej Reprezentacji w Piłce Nożnej.

Wybrane dla Ciebie
To koniec rodzinnej piekarni. Działali na rynku ponad 40 lat
To koniec rodzinnej piekarni. Działali na rynku ponad 40 lat
Trwa demontaż na Mazurach. Zmiany od nowego miesiąca
Trwa demontaż na Mazurach. Zmiany od nowego miesiąca
Kasjerka ofiarą mobbingu. Jest wyrok. Biedronka ma zapłacić 30 tys. zł
Kasjerka ofiarą mobbingu. Jest wyrok. Biedronka ma zapłacić 30 tys. zł
Przekręt na sześć cyfr w fabryce mięsa. Dyrektor usłyszał wyrok
Przekręt na sześć cyfr w fabryce mięsa. Dyrektor usłyszał wyrok
216 mln zł na warzywa. Takiego importu nie było od ponad 20 lat
216 mln zł na warzywa. Takiego importu nie było od ponad 20 lat
Służby przechwyciły 12 ton tuńczyka. Oto co wykryły w transporcie
Służby przechwyciły 12 ton tuńczyka. Oto co wykryły w transporcie
To będzie gigant. L'Oréal przejmuje rywala za miliardy dolarów
To będzie gigant. L'Oréal przejmuje rywala za miliardy dolarów
Powiesili w bloku kartkę o bonie ciepłowniczym. Mieszkańcy krytykują
Powiesili w bloku kartkę o bonie ciepłowniczym. Mieszkańcy krytykują
Zakaz niektórych kotłów na Podkarpaciu. Mieszkańców czeka wymiana
Zakaz niektórych kotłów na Podkarpaciu. Mieszkańców czeka wymiana
Mogą upaść po ponad 140 latach. Boją się losu firmy Kulczyka
Mogą upaść po ponad 140 latach. Boją się losu firmy Kulczyka
Sądny dzień dla cen słodyczy. Brak odpowiedzi na najważniejsze pytanie
Sądny dzień dla cen słodyczy. Brak odpowiedzi na najważniejsze pytanie
Nadchodzą trzy niedziele handlowe. W życie wchodzą nowe przepisy
Nadchodzą trzy niedziele handlowe. W życie wchodzą nowe przepisy