PKP Intercity. Awaria systemu, bilety bez miejscówek
Tuż przed godziną 7 rano w sobotę wysiadł system sprzedaży biletów w PKP Intercity. W praktyce bilety można było kupić tylko w kasach, ale bez przydzielania miejsc.
23.09.2017 | aktual.: 23.09.2017 15:57
Aktualizacja, godz. 15.30
– To właściwie ponowna usterka systemu rezerwacji miejsc. Oznacza to brak możliwości wskazania miejsc. Odprawa podróżnych w pociągach odbywa się bez dodatkowych opłat – tak mówi Agnieszka Serbeńska, rzecznik prasowy PKP Intercity, cytowana przez serwis rynek-kolejowy.pl.
Zgodnie z informacją PKP Intercity, awaria zaczęła się o godzinie 6:40. Na Facebooku jednak firma o tym nie poinformowała pasażerów, ci wpisują rozżaleni komentarze pod postami o promocjach weekendowych.
Jak po południu poinformowała rzecznik PKP Intercity Agnieszka Serbeńska, awaria została usunięta o godzinie 12.20. Pasażerowie nie znajdą jednak żadnego oficjalnego komunikatu na stronach przewoźnika, ani w mediach społecznościowych. Wygląda też na to, że spółka usunęła ze swojej strony komunikat prasowy informujący o awarii.
Pasażerowie - jak czytamy w rynek-kolejowy.pl - informują jednak o innym problemie. Niektórym anulowało miejscówki już zakupione wcześniej przez internet. Co na to PKP Intercity? Radzi jedynie, by złożyć reklamację.