PMT Marketing System pracuje dla importera piw
Agencja PMT Marketing System oferująca kompleksowe działania BTL-owe, w tym merchandisingowe, podpisała umowę z John King Polska, importerem wielu znanych piw.
22.10.2009 13:36
John King Polska jest wyłącznym importerem i dystrybutorem około 120 rodzajów piw butelkowych, puszkowych i beczkowych. W ofercie znajdują się przede wszystkim produkty klasy premium. Wiodący dostawcy to: Bavaria, Scottish and Newcastle, Heineken CE, Carlsberg, DAB-Radeberger, San Miguel, Shepherd Neame, Green King, La Trappe, Marstons, Svyturys-Utenos, Amber, Krajan i Harboes.
John King Polska podpisała umowę z PMT Marketing System na świadczenie usług merchandisingu w sieciach Makro oraz Real. Współpraca rozpocznie się 2 listopada br.
Piwa, których dystrybutorem jest John King Polska są również obecne w innych sieciach i po pozytywnej ocenie współpracy w halach Real i Makro istnieje duża szansa na poszerzenie współpracy. Pod parasolem Grupy PMT Marketing System działają dwa podmioty: agencja merchandisingowa PMT Marketing System oraz PMT Banca wdrażająca systemy komunikacji w miejscu sprzedaży.
Handel-Net.pl