Poczta Polska wprowadza pakiety przesyłek dla e‑commerce
Warszawa, 06.10.2016 (ISBnews) - Poczta Polska zaoferowała nowe, priorytetowe "pakiety polecone eCommerce" dla handlujących w internecie, np. na Allegro, podała Poczta. Dzięki nim klienci szybciej otrzymają towary zakupione elektronicznie.
06.10.2016 14:20
"To kolejna - po wprowadzeniu nowych kategorii wagowych paczek, odsłona walki o dynamicznie rosnący rynek" - powiedział dyrektor ds. sprzedaży Paweł Kopeć, cytowany w komunikacie.
W ramach nowych rodzajów pakietów, Poczta Polska umożliwia doręczenie przesyłek już w następnym dniu roboczym, pod warunkiem nadania przesyłki do godz. 15:00. To oferta przeznaczona dla klientów prowadzących sprzedaż wysyłkową drobnych rzeczy, posiadających własny sklep internetowy lub prowadzących sprzedaż poprzez portale sprzedażowe m.in. Allegro. Oferta dostępna jest w pakietach po 5, 10, 20 i 30 sztuk.
"Oferowane w ramach pakietu opakowanie przesyłki to dobre rozwiązanie dla osób wysyłających małe przedmioty takie jak: książki, płyty DVD/CD, gry, kosmetyki. Dodatkowo w ramach tej oferty nie pobieramy opłaty za zwrot przesyłki do nadawcy po wyczerpaniu możliwości jej doręczenia lub wydania odbiorcy, a dla kupujących na Allegro, którzy zdecydują się na zwrot zakupionego towaru, udostępniliśmy opcję bezpłatnego zwrotu" - wyjaśnił Kopeć.
Szybkie pakiety to kolejna nowość Poczty Polskiej dla handlujących w sieci. Kilka dni temu spółka informowała o nowych kategoriach wagowych paczek. Poczta podała, że zwiększyła przystępność cenową najchętniej wybieranych kategorii. Obecnie klienci mogą korzystać z dwóch nowych kategorii wagowych: do 2 kg i powyżej 2 do 5 kg w miejsce jednego od 0 do 5 kg. Ponadto Poczta Polska umożliwia klientom odbiór paczki w jednym z ponad 5 100 punktów, spośród których blisko 20% jest czynnych całodobowo - są to stacje paliw PKN Orlen, przypomniano.
(ISBnews)