Podwyżki w ALDI. Oto nowe zarobki kasjerów
Od stycznia 2026 roku ALDI planuje podwyżkę wynagrodzeń dla swoich pracowników sklepów i magazynów, zachowując atrakcyjność stawek w branży detalicznej.
Od stycznia 2026 r. wszyscy pracownicy sklepów i magazynów ALDI otrzymają podwyżki, które obejmą wszystkie stanowiska związane ze sprzedażą i logistyką.
Pracownik sklepu będzie mógł zarobić od 5700 do 6450 zł brutto, podczas gdy nowe wynagrodzenia kierowników zamkną się w widełkach od 7850 zł do 9350 zł brutto, w zależności od doświadczenia. Dodatkowo, firma wprowadza system regularnych podwyżek stażowych, umożliwiający dalszy wzrost wynagrodzeń w kolejnych latach.
Student może używać AI? Wykładowca o zagrożeniach
Nowe stawki dla magazynierów
Wynagrodzenia magazynierów w centrach dystrybucji będą sięgać od 5700 do 6300 zł brutto. Pracownicy kompletacji mają dodatkową możliwość uzyskania premii, które mogą wynieść nawet 2500 zł brutto miesięcznie. ALDI planuje także wzrost wynagrodzeń dla pracowników biurowych, uzależniając je od osiąganych wyników.
Od przyszłego roku wszyscy zatrudnieni będą mogli korzystać z comiesięcznych doładowań kart przedpłaconych o wartości 400 zł, które można wydać na zakupy w sklepach ALDI. Firma nagradza również pracowników poprzez program poleceń oraz nagrody jubileuszowe. W listopadzie bieżącego roku zdecydowano o przyznaniu dodatków świątecznych, które wynoszą 1000 zł dla każdego pracownika operacyjnego.
ALDI w Polsce
ALDI zatrudnia obecnie ponad 4700 osób i cały czas prowadzi rekrutacje w związku z rozwojem sieci w Polsce. W 2026 roku firma planuje zatrudnienie kilkuset nowych pracowników w obszarze sprzedaży i logistyki.
Sieć rozpoczęła testowanie kas samoobsługowych w kilku województwach. To odejście od dotychczasowej polityki, która wyróżniała sieć na tle konkurencji. Decyzja ta wpisuje się w trend unifikacji doświadczeń zakupowych na polskim rynku.
Aldi zmienia także podejście do promocji, wprowadzając oferty na wielosztuki. Dotychczas sieć stawiała na rabaty od pierwszej sztuki, teraz jednak dostosowuje się do preferencji klientów, którzy chętniej korzystają z takich okazji.
Źródło: aldi.pl