Trwa ładowanie...

Polacy pokochali tanie sklepy

Już 72 proc. klientów przynajmniej raz w miesiącu kupuje w sieciach dyskontowych. Cierpią na tym małe sklepy i hipermarkety - informuje "Rzeczpospolita".

Polacy pokochali tanie sklepyŹródło: Thinkstockphotos
d4klciz
d4klciz

Dyskonty odpowiadają już za niemal 20 proc. wartości zakupów. Jest to też segment najszybciej zwiększający swoje udziały rynkowe.

Z badania przeprowadzonego w marcu przez firmę MarketSide wynika, że już 72 proc. Polaków w ciągu miesiąca przynajmniej raz odwiedziło sklep sieci dyskontowej. Hipermarkety wskazało 57 proc. ankietowanych, supermarkety zaś 34 proc.

- Popularność sklepów dyskontowych jest najsilniejsza wśród ludzi młodych i kobiet. Te dwie grupy klientów prawdopodobnie najbardziej szukają oszczędności - mówi Maciej Bartmiński, prezes MarketSide.

- Dodatkowo format dyskontowy dynamicznie ewoluuje. Nie jest już tylko i wyłącznie najtańszą alternatywą dla konsumenta, ale stawia na jakość i poprawia doświadczenie zakupowe - mówi Krzysztof Badowski, partner w Roland Berger.

Więcej na http://www.rp.pl

d4klciz
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4klciz

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj