Polacy znów rzucili się na meble
Branża meblarska wychodzi z ciężkiego kryzysu. Łapie głęboki oddech i liczy na to, że klienci znów zaczną kupować ich produkty - informuje "Puls Biznesu".
28.09.2010 09:39
Ostatnie targi meblarskie odwiedziło ponad 10 tys. gości, Wojciech Zawadziński dyrektor ds. handlowych Black Red White ma nadzieję, że przełoży się to na tegoroczne wyniki sprzedaży. Przedstawiciele branży nawiązują kontakty zarówno z odbiorcami z kraju jak i z za granicy.
Także przedstawiciele innych firm z branży są dobrej myśli. Marek Kołakowski, prezes Mebelplastu, przyznaje na łamach gazety, że koniunktura na meble wchodzi w fazę ocieplenia, a sprzedaż systematycznie wzrasta.
I to jest właśnie najważniejsze. Wzrost sprzedaży nie jest okazjonalny, rynek wzrasta systematycznie. Poprawa jest powolna, ale regularna. Dzięki temu przedstawiciele branży mogą zacząć myśleć o inwestycjach.
JK - wp.pl / Puls Biznesu