Polska coraz bardziej atrakcyjna

Polska staje się coraz bardziej atrakcyjnym miejscem dla znanych zagranicznych firm. Kolejną jest GAP, amerykański gigant odzieżowy.

Polska coraz bardziej atrakcyjna
Źródło zdjęć: © Flickr | myuuu

26.09.2011 12:57

Pierwszy sklep GAP zostanie otwarty 20 października 2011 roku w warszawskim centrum handlowym "Arkadia". Znajdziemy tam takie marki i linie odzieży jak Gap, GapKids, babyGap, a także najnowszą jesienno-zimową kolekcję Holiday.

W warszawskim salonie pojawi się też wprowadzona ostatnio do oferty GAP kolekcja 1969 Premium Jeans.

Gap został założony w 1969 roku przez Donalda i Doris Fisher. Nazwę swoją GAP zawdzięcza socjologicznemu określeniu rosnących różnic pomiędzy dziećmi i dorosłymi, które to osiągnęły szczyt intensywności podczas lat ruchów hippisowskich.

Gap jest największą siecią handlową sprzedającą odzież w USA. Do spółki należą również sieci sklepów odzieżowych Old Navy, Banana Republic oraz Forth & Towne.

Do tej pory sklepy Gap otwarte były w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Francji i Japonii.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)