Polska coraz bardziej atrakcyjna
Polska staje się coraz bardziej atrakcyjnym miejscem dla znanych zagranicznych firm. Kolejną jest GAP, amerykański gigant odzieżowy.
26.09.2011 12:57
Pierwszy sklep GAP zostanie otwarty 20 października 2011 roku w warszawskim centrum handlowym "Arkadia". Znajdziemy tam takie marki i linie odzieży jak Gap, GapKids, babyGap, a także najnowszą jesienno-zimową kolekcję Holiday.
W warszawskim salonie pojawi się też wprowadzona ostatnio do oferty GAP kolekcja 1969 Premium Jeans.
Gap został założony w 1969 roku przez Donalda i Doris Fisher. Nazwę swoją GAP zawdzięcza socjologicznemu określeniu rosnących różnic pomiędzy dziećmi i dorosłymi, które to osiągnęły szczyt intensywności podczas lat ruchów hippisowskich.
Gap jest największą siecią handlową sprzedającą odzież w USA. Do spółki należą również sieci sklepów odzieżowych Old Navy, Banana Republic oraz Forth & Towne.
Do tej pory sklepy Gap otwarte były w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Francji i Japonii.