Polska premiera farb do włosów Garnier Color&Shine
Od 11 sierpnia startuje kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nową, łagodną farbę koloryzującą do włosów marki Garnier Color&Shine. To na polskim rynku pierwszy produkt tej marki, przeznaczony do koloryzacji półtrwałej.
12.08.2009 10:19
Debiut Garniera z produktem Color&Shine to także wejście tej marki w zupełnie nowy segment rynku farb do tzw. koloryzacji półtrwałej. Farny takie stosowane są głownie przez kobiety do samodzielnego barwienia włosów.
Koncern L’Oreal, do którego należy marka Garnier, nazywa swój produkt koloryzacją, a nie farbą czy szamponem koloryzującym. Nowa koloryzacja Garniera zawiera ekstrakty z żurawiny i olejek arganowy. Koncept nowego produktu, nazwa, jego właściwości oraz koncepcja wsparcia marketingowego produktu były skrupulatnie testowane przez zespół marketingu Garniera podczas badań przeprowadzonych na polskich konsumentkach farb do włosów.
Modelka Bar Rafaeli w reklamach Garnier Color&Shine
Rynkowy debiut koloryzacji Color&Shine wsparty jest silną kampanią reklamową, prowadzoną głownie w telewizji. Wykorzystano reklamy z innych krajów, adaptację spotu i materiałów prasowych kampanii przygotowała agencja Publicis. Celem kampanii jest przedstawienie innowacyjnej koloryzacji do włosów i jej wyjątkowych właściwości, a także zachęcenie konsumentek do wypróbowania Garnier Color&Shine, koloryzacji, łagodnej dla włosów. Hasłem działań ATL Garnier Color&Shine jest: Olśniewający kolor pełen blasku lśniący tysiącami refleksów!
Kampania reklamowa koloryzacji Garnier Color&Shine jest skierowana do kobiet w wieku 18-44 lat chcących podkreślić naturalny kolor swoich włosów, delikatnie zmienić ich odcień i nadać im blask. Twarzą kampanii jest popularna top modelka Bar Rafaeli. Emisję spotu zaplanowano w głównych stacjach telewizyjnych, a kampanię uzupełniono także o działania reklamowe w prasie.
Handel-Net.pl