Poziom usług drażni Polaków

Według raportu "Jakość obsługi 2008", do którego dotarła "Rzeczpospolita", Polacy są niezadowoleni z jakości rodzimych usług.

Poziom usług drażni Polaków
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

04.03.2009 | aktual.: 04.03.2009 06:58

Według 12 tysięcy ankiet firmy Vison SecretClient wypełnionych od lipca do grudnia ubiegłego roku, najlepiej oceniamy apteki, a najgorzej - kurierów.

Dziennik wyjaśnia, że firma mogła dostać ocenę od -5 do + 5. Klient musiał szczegółowo ocenić swoją decyzję i wizytę na przykład w sklepie. Ankiety były weryfikowane, ich wynik nie był zachwycający. Jak czytamy w "Rzeczpospolitej", średni wynik to 1,38 punktu. Najgorzej wypadły według sondażu firmy na Dolnym Śląsku - poniżej 1 punktu, najlepiej w Kujawsko-Pomorskiem i województwach wschodnich.

Eksperci podkreślają ogromną rozbieżność w ocenie usług przez klientów i menadżerów.

Pozytywnie klienci ocenili prócz aptek (3,25 punktu na 5 możliwych) także delikatesy oraz salony i serwisy samochodowe. Jesteśmy natomiast niezadowoleni ze sprzedawców platform cyfrowych -1,36 , poczty i kurierów - 0,92. Na minusie znalazły się takze firmy telekomunikacyjne oraz transportowe.

Więcej na ten temat - w "Rzeczpospolitej".

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)