Problemy w Deutsche Banku
Od trzech dni są problemy z dostępem do bankowości internetowej w Deutsche Banku. Związane jest to z aktualizacją oprogramowania, ale lada moment utrudnienia powinny się skończyć - uspokaja bank.
13.04.2011 | aktual.: 13.04.2011 10:45
Od trzech dni są problemy z dostępem do bankowości internetowej w Deutsche Banku. Związane jest to z aktualizacją oprogramowania, ale utrudnienia powinny się już skończyć - uspokaja bank.
- Awaria w Deutsche Bank PBC S.A. Po zalogowaniu napisane jest, że bankowość internetowa jest niedostępna. Co się dzieje ? Możecie to sprawdzić? - napisał do nas dziś rano Michał.
Sprawdziliśmy. W weekend bank aktualizował oprogramowanie wprowadzając m.in. nowszą wersję systemu transakcyjnego oraz kilka dodatkowych funkcjonalności w bankowości internetowej dbNET. Informacja o pracach technicznych jeszcze wczoraj znajdowała się na stronie banku. Dziś jej nie ma, a problemy zostały.
- Problemy z dostępem były przejściowe i dotyczyły bardzo ograniczonej liczby logowań. Informowaliśmy naszych klientów na stronie internetowej o możliwości wystąpienia przejściowych utrudnień w związku z pracami technicznymi. Równocześnie informowaliśmy o możliwości realizacji wszystkich zleceń poprzez Teleserwis, w przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów – mówi nam rzeczniczka banku Sabina Salamon.
Chwilowe braki dostępu do bankowości internetowej trwające od niedzieli zostały już naprawione. Dziś powinny się skończyć około godziny 9.30-10.
- Po stronie naszego podwykonawcy prowadzone są jeszcze dodatkowe prace serwisowe. Tym niemniej obecnie system bankowości internetowej db easy NET działa bez żadnych zakłóceń – uważa rzeczniczka.
Sebastian Ogórek