Reklama za darmo? To możliwe

Orange odda część swojej powierzchni reklamowej małym firmom i to aż 353. Właśnie rusza nabór do konkursu "Reklama dla Firm". Udział w nim wziąć można niezależnie od tego, w jakiej sieci posiada się telefon.

Obraz
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

- Działania reklamowe i promocyjne ze względu na wysokie koszty inwestycji to jedna z głównych barier rozwoju mikro, małych i średnich firm w Polsce. Potwierdzają to wyniki badania przeprowadzonego zarówno wśród uczestników majowej akcji, jak i osób niezwiązanych z nią - mówi Mariusz Gaca, dyrektor wykonawczy ds. sprzedaży i obsługi klientów Orange Polska.

Orange już po raz drugi chce udostępnić swoje nośniki reklamowe małym i średni firmom. Tym razem zgłaszać mogą się wszystkie osoby fizyczne w Polsce prowadzące działalność gospodarczą. Rejestracja odbywa się za pośrednictwem strony internetowej www.reklamadlafirm.pl od 9 sierpnia do 9 września br. Odpowiadając na pytanie "Jak ułatwiasz sobie prowadzenie firmy?", przedsiębiorcy mają szansę otrzymać bezpłatny pakiet reklamowy obejmujący kampanię na tablicach zewnętrznych w mieście wybranym przez uczestnika w momencie rejestracji. Na billboardach udostępnianych przez Orange znajdzie się hasło reklamowe lub nazwa i dane kontaktowe firmy. Spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń wyłonionych zostanie 353 zwycięskich firm. Kampania zwycięzców konkursu obejmująca łącznie 49 miast w całej Polsce ruszy w październiku br.

Jak wynika z badania przeprowadzonego w okresie od 28 maja do 12 czerwca br. przez Millward Brown SMG/KRC., z udziału w majowym etapie akcji reklamowej Orange zadowolonych jest aż 93% jej uczestników, 92% z nich deklaruje chęć ponownego uczestnictwa, a 88% poleciłoby akcję innym przedsiębiorcom. W grupie osób nie biorących udziału w akcji pozytywnie oceniła ją ponad 1/3 ankietowanych.

Co ciekawe, osoby, które widziały reklamy przedsiębiorców, mają zdecydowanie lepszą opinię o marce Orange niż ci, którzy reklam nie widzieli (odpowiednio 58% do 28%). Niemal połowa badanych w tej grupie zadeklarowała chęć udziału w powtórnej odsłonie akcji, przy czym odsetek ten dla osób, które zetknęły się z reklamą, wyniósł aż 67%.

To działa!

Blisko trzech na czterech uczestników pierwszego etapu akcji reklamowej Orange odczuło pozytywny wpływ projektu na ich działalność biznesową. W wyniku prowadzonej wspólnie z operatorem kampanii reklamowej nastąpiła przede wszystkim poprawa wizerunku firmy, co deklaruje 72% uczestników akcji. Co ważne, udział w projekcie przełożył się również na realne wzrosty. Ponad 1/3 wszystkich przedsiębiorców biorących udział w majowej akcji zaobserwowała wzrost liczby zapytań o ofertę ich firmy, a 27% wzrost liczby klientów. Co piąty uczestnik projektu odnotował wzrost obrotów firmy i ilości zawieranych transakcji.

Niecodzienna kampania Orange prowadzona we współpracy z klientami biznesowymi rozbudziła ciekawość wśród pozostałych przedsiębiorców. Dwóch na trzech badanych, którzy wzięli udział w akcji, spotkało się z pytaniami ze strony innych firm lub znajomych klientów o to, w jaki sposób doszło do ich współpracy z Orange. Co ważne, uczestnicy akcji stali się jej ambasadorami – aż 88% z nich aktywnie informowało o współpracy z operatorem inne osoby i, sądząc po reakcjach, był to przekaz wyłącznie pozytywny.

Wybrane dla Ciebie
Żołnierze dostaną podwyżki. Tyle płaci Wojsko Polskie
Żołnierze dostaną podwyżki. Tyle płaci Wojsko Polskie
To będą pierwsze takie ferie. Rząd poszedł na rękę Polakom
To będą pierwsze takie ferie. Rząd poszedł na rękę Polakom
Czyje dożynki były droższe? Ministerstwo podało kwoty
Czyje dożynki były droższe? Ministerstwo podało kwoty
Sam wybierz i zetnij choinkę. Oto ceny drzewek przed Bożym Narodzeniem
Sam wybierz i zetnij choinkę. Oto ceny drzewek przed Bożym Narodzeniem
Podwyżki w ALDI. Oto nowe zarobki kasjerów
Podwyżki w ALDI. Oto nowe zarobki kasjerów
Tańczył tam cały region. Czy gleba pod kultową dyskoteką jest skażona?
Tańczył tam cały region. Czy gleba pod kultową dyskoteką jest skażona?
Byłą siedzibę Amber Gold czeka rozbiórka. Oto co powstanie w zamian
Byłą siedzibę Amber Gold czeka rozbiórka. Oto co powstanie w zamian
"Dantejskie sceny na szpitalnych oddziałach". Minister apeluje
"Dantejskie sceny na szpitalnych oddziałach". Minister apeluje
Gigantyczna kara dla Biedronki. Ostra odpowiedź dyskontu
Gigantyczna kara dla Biedronki. Ostra odpowiedź dyskontu
Ważne zmiany dla cudzoziemców w Polsce. "Podwyżki są bulwersujące"
Ważne zmiany dla cudzoziemców w Polsce. "Podwyżki są bulwersujące"
Podwyżki i dłuższe urlopy. Oto co czeka pracowników po 1 stycznia
Podwyżki i dłuższe urlopy. Oto co czeka pracowników po 1 stycznia
Duża zmiana w Kodeksie pracy. Wkurza pracodawców, cieszy pracowników
Duża zmiana w Kodeksie pracy. Wkurza pracodawców, cieszy pracowników
NIE WYCHODŹ JESZCZE! MAMY COŚ SPECJALNIE DLA CIEBIE 🎯