Reserved w Złotych Tarasach jak na Oxford Street w Londynie. Odtąd już tylko poziom zachodnioeuropejski

LPP dokonała oficjalnego otwarcia nowego w naszym kraju "konceptu" sklepu sieci Reserved. Dotąd w takiej formie spółka zakładała sklepy tylko w Niemczech i Wielkiej Brytanii. Wkrótce ma to być w Polsce norma.

Sklep Reserved w Złotych Tarasach
Źródło zdjęć: © reserved | LPP, materiały prasowe
Jacek Frączyk

15 grudnia oficjalnie otwarto flagowy salon marki Reserved w warszawskich Złotych Tarasach. To jeden z dwudziestu sklepów, których start spółka LPP zaplanowała na ostatnie dwa tygodnie roku.

W dwukondygnacyjnym sklepie o powierzchni 2,5 tys. mkw, pojawiły się rozwiązania zastosowane w salonie marki na Oxford Street w Londynie - podała spółka LPP w komunikacie.

- Debiut Reserved na rynku brytyjskim wyznaczył nowe standardy dla działalności naszej firmy. Chcemy, aby każdy z naszych salonów był na poziomie zachodnioeuropejskim - mówi Olimpia Patej, dyrektor ds. inwestycji LPP.

Jak informuje, taki standard spełniają już inwestycje w największych miastach Niemiec i w Londynie.

- Kolejny flagowy salon w stolicy, zaprojektowaliśmy zgodnie z nowatorskim konceptem „open to public”. Zgodnie z nim wszystko musi znajdować się na linii wzroku klienta i w zasięgu jego ręki. Dzięki temu, klienci bez przekraczania progu będą w stanie objąć wzrokiem całą kolekcję - podaje Patej.

Reserved w Złotych Tarasach
© LPP | LPP, materiały prasowe

LPP podbija niemiecki rynek. Nowy flagowy sklep Reserved w Berlinie

Złote Tarasy to centrum handlowe w samym centrum Warszawy, a rocznie odwiedza je około 20 milionów klientów. Dwupiętrowy salon Reserved wyeksponowany jest na parterze w pobliżu głównego wejścia.

Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP uważa, że położenie w prestiżowej lokalizacji da oczekiwane przez spółkę efekty sprzedażowe.

- Wraz z otwarciem salonu Reserved, poszerzamy obecność marek LPP w Złotych Tarasach, gdzie z powodzeniem działają już salony Cropp, Sinsay i Mohito. Tym samym wraz z otwarciem Reserved, łączna powierzchnia salonów marek LPP w Złotych Tarasach wynosić będzie 4,4 tys. mkw - podał.

W tym roku LPP zadebiutowało na kolejnych zagranicznych rynkach: w Wielkiej Brytanii, na Białorusi i w Serbii.
Firma zarządza pięcioma markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Na koniec roku liczba jej sklepów na wszystkich rynkach wzrosnąć ma do 1 747 z 1 703 na koniec 2016 r.

Wybrane dla Ciebie

Zamówiła telefon za 500 zł, została oszukana. Oto co było w przesyłce
Zamówiła telefon za 500 zł, została oszukana. Oto co było w przesyłce
Zalewa nas kapusta z zagranicy. Niemcy zarobili ponad 16 mln zł
Zalewa nas kapusta z zagranicy. Niemcy zarobili ponad 16 mln zł
To koniec kultowego baru w Gdańsku. Działał prawie 30 lat
To koniec kultowego baru w Gdańsku. Działał prawie 30 lat
Przegrał ze skarbówką. Musi zapłacić podatek od emerytury po matce
Przegrał ze skarbówką. Musi zapłacić podatek od emerytury po matce
Chorwacja ma dość tłumów turystów. Wprowadza obowiązkowe rezerwacje
Chorwacja ma dość tłumów turystów. Wprowadza obowiązkowe rezerwacje
Jedyna taka huta na świecie upada. Pracę straci 300 osób
Jedyna taka huta na świecie upada. Pracę straci 300 osób
Poseł proponuje dopłaty bobrowe dla rolników. Resort odpowiada
Poseł proponuje dopłaty bobrowe dla rolników. Resort odpowiada
Gdzie na grzyby pod Warszawą? Zbieracze podpowiadają
Gdzie na grzyby pod Warszawą? Zbieracze podpowiadają
Zarabiają prawie 50 tys. zł. Rekordowy popyt na specjalistów
Zarabiają prawie 50 tys. zł. Rekordowy popyt na specjalistów
Lego wprowadza największy zestaw Star Wars w historii. Oto cena
Lego wprowadza największy zestaw Star Wars w historii. Oto cena
Polski gigant rybny rośnie w siłę. Przejął spółkę z Belgii
Polski gigant rybny rośnie w siłę. Przejął spółkę z Belgii
Koniec najstarszej kawiarni w Rzymie. Dobił ją czynsz za 180 tys. euro
Koniec najstarszej kawiarni w Rzymie. Dobił ją czynsz za 180 tys. euro