Reserved w Złotych Tarasach jak na Oxford Street w Londynie. Odtąd już tylko poziom zachodnioeuropejski

LPP dokonała oficjalnego otwarcia nowego w naszym kraju "konceptu" sklepu sieci Reserved. Dotąd w takiej formie spółka zakładała sklepy tylko w Niemczech i Wielkiej Brytanii. Wkrótce ma to być w Polsce norma.

Sklep Reserved w Złotych Tarasach
Źródło zdjęć: © reserved | LPP, materiały prasowe
Jacek Frączyk

15 grudnia oficjalnie otwarto flagowy salon marki Reserved w warszawskich Złotych Tarasach. To jeden z dwudziestu sklepów, których start spółka LPP zaplanowała na ostatnie dwa tygodnie roku.

W dwukondygnacyjnym sklepie o powierzchni 2,5 tys. mkw, pojawiły się rozwiązania zastosowane w salonie marki na Oxford Street w Londynie - podała spółka LPP w komunikacie.

- Debiut Reserved na rynku brytyjskim wyznaczył nowe standardy dla działalności naszej firmy. Chcemy, aby każdy z naszych salonów był na poziomie zachodnioeuropejskim - mówi Olimpia Patej, dyrektor ds. inwestycji LPP.

Jak informuje, taki standard spełniają już inwestycje w największych miastach Niemiec i w Londynie.

- Kolejny flagowy salon w stolicy, zaprojektowaliśmy zgodnie z nowatorskim konceptem „open to public”. Zgodnie z nim wszystko musi znajdować się na linii wzroku klienta i w zasięgu jego ręki. Dzięki temu, klienci bez przekraczania progu będą w stanie objąć wzrokiem całą kolekcję - podaje Patej.

Reserved w Złotych Tarasach
© LPP | LPP, materiały prasowe

LPP podbija niemiecki rynek. Nowy flagowy sklep Reserved w Berlinie

Złote Tarasy to centrum handlowe w samym centrum Warszawy, a rocznie odwiedza je około 20 milionów klientów. Dwupiętrowy salon Reserved wyeksponowany jest na parterze w pobliżu głównego wejścia.

Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP uważa, że położenie w prestiżowej lokalizacji da oczekiwane przez spółkę efekty sprzedażowe.

- Wraz z otwarciem salonu Reserved, poszerzamy obecność marek LPP w Złotych Tarasach, gdzie z powodzeniem działają już salony Cropp, Sinsay i Mohito. Tym samym wraz z otwarciem Reserved, łączna powierzchnia salonów marek LPP w Złotych Tarasach wynosić będzie 4,4 tys. mkw - podał.

W tym roku LPP zadebiutowało na kolejnych zagranicznych rynkach: w Wielkiej Brytanii, na Białorusi i w Serbii.
Firma zarządza pięcioma markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Na koniec roku liczba jej sklepów na wszystkich rynkach wzrosnąć ma do 1 747 z 1 703 na koniec 2016 r.

Wybrane dla Ciebie

Premia za nadbagaż? Tak dorabiają pracownicy taniej linii
Premia za nadbagaż? Tak dorabiają pracownicy taniej linii
Glapiński szuka stażystów. Oto ile płaci za pracę w NBP
Glapiński szuka stażystów. Oto ile płaci za pracę w NBP
Godzina straty, złośliwe trąbienie. Rolnicy krytykują przepisy ws. kombajnów
Godzina straty, złośliwe trąbienie. Rolnicy krytykują przepisy ws. kombajnów
14 emerytura 2025 netto. Tyle na rękę dostaną seniorzy
14 emerytura 2025 netto. Tyle na rękę dostaną seniorzy
Powstaje nowy modowy gigant w Europie. Dwie znane marki łączą siły
Powstaje nowy modowy gigant w Europie. Dwie znane marki łączą siły
Takich reklam w Zakopanem jeszcze nie było. Arabów kuszą Arabowie
Takich reklam w Zakopanem jeszcze nie było. Arabów kuszą Arabowie
Zapłacił równowartość 36 mln zł za torebkę. Ustanowił nowy rekord
Zapłacił równowartość 36 mln zł za torebkę. Ustanowił nowy rekord
Zamknęli 6 kąpielisk nad Zatoką Gdańską. Wykryli groźną substancję
Zamknęli 6 kąpielisk nad Zatoką Gdańską. Wykryli groźną substancję
Amerykańska legenda od konserw bankrutuje. Szuka nowego kupca
Amerykańska legenda od konserw bankrutuje. Szuka nowego kupca
Restauratorzy robią to nagminnie. Klienci nie wiedzą, ile zapłacą
Restauratorzy robią to nagminnie. Klienci nie wiedzą, ile zapłacą
Płacą 13 tys. zł, brakuje pracowników. Polska branża ma problem
Płacą 13 tys. zł, brakuje pracowników. Polska branża ma problem
Pokazała ceny w sklepie w Chorwacji. "Jak wy tu żyjecie?"
Pokazała ceny w sklepie w Chorwacji. "Jak wy tu żyjecie?"