Reserved w Złotych Tarasach jak na Oxford Street w Londynie. Odtąd już tylko poziom zachodnioeuropejski
LPP dokonała oficjalnego otwarcia nowego w naszym kraju "konceptu" sklepu sieci Reserved. Dotąd w takiej formie spółka zakładała sklepy tylko w Niemczech i Wielkiej Brytanii. Wkrótce ma to być w Polsce norma.
18.12.2017 | aktual.: 18.12.2017 12:53
15 grudnia oficjalnie otwarto flagowy salon marki Reserved w warszawskich Złotych Tarasach. To jeden z dwudziestu sklepów, których start spółka LPP zaplanowała na ostatnie dwa tygodnie roku.
W dwukondygnacyjnym sklepie o powierzchni 2,5 tys. mkw, pojawiły się rozwiązania zastosowane w salonie marki na Oxford Street w Londynie - podała spółka LPP w komunikacie.
- Debiut Reserved na rynku brytyjskim wyznaczył nowe standardy dla działalności naszej firmy. Chcemy, aby każdy z naszych salonów był na poziomie zachodnioeuropejskim - mówi Olimpia Patej, dyrektor ds. inwestycji LPP.
Jak informuje, taki standard spełniają już inwestycje w największych miastach Niemiec i w Londynie.
- Kolejny flagowy salon w stolicy, zaprojektowaliśmy zgodnie z nowatorskim konceptem „open to public”. Zgodnie z nim wszystko musi znajdować się na linii wzroku klienta i w zasięgu jego ręki. Dzięki temu, klienci bez przekraczania progu będą w stanie objąć wzrokiem całą kolekcję - podaje Patej.
Złote Tarasy to centrum handlowe w samym centrum Warszawy, a rocznie odwiedza je około 20 milionów klientów. Dwupiętrowy salon Reserved wyeksponowany jest na parterze w pobliżu głównego wejścia.
Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP uważa, że położenie w prestiżowej lokalizacji da oczekiwane przez spółkę efekty sprzedażowe.
- Wraz z otwarciem salonu Reserved, poszerzamy obecność marek LPP w Złotych Tarasach, gdzie z powodzeniem działają już salony Cropp, Sinsay i Mohito. Tym samym wraz z otwarciem Reserved, łączna powierzchnia salonów marek LPP w Złotych Tarasach wynosić będzie 4,4 tys. mkw - podał.
W tym roku LPP zadebiutowało na kolejnych zagranicznych rynkach: w Wielkiej Brytanii, na Białorusi i w Serbii.
Firma zarządza pięcioma markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Na koniec roku liczba jej sklepów na wszystkich rynkach wzrosnąć ma do 1 747 z 1 703 na koniec 2016 r.