Trwa ładowanie...
lotnisko
06-05-2015 11:41

Ryanair zmniejsza opłaty dla klientów

To jedna z ostatnich inicjatyw poprawy obsługi klienta i początek szeregu kolejnych zmian w firmie.

Ryanair zmniejsza opłaty dla klientówŹródło: WP.PL, fot: Pixabay.com/Domena publiczna
d2ogiel
d2ogiel

Ryanair zmniejszył opłatę za zamianę lotu w sytuacji stawienia się na lotnisku później niż 40 minut przed odlotem i do 1 godziny po odlocie samolotu oraz opłatę za odprawę na lotnisku. To jedna z ostatnich inicjatyw poprawy obsługi klienta i początek szeregu kolejnych zmian w firmie.

- Dzisiaj obniżyliśmy opłatę za zamianę lotu w sytuacji stawienia się na lotnisku później niż 40 minut przed odlotem i do 1 godziny po odlocie samolotu oraz opłatę za odprawę na lotnisku. Jest to jedna z najnowszych zmian - mówi Kenny Jacobs, dyrektor marketingu linii lotniczej w oficjalnej informacji prasowej.

Opłata za odprawę na lotnisku została zmniejszona z 70 euro do 45 euro, a opłata za zamianę lotu w sytuacji stawienia się na lotnisku później niż 40 min przed odlotem i do 1 godziny po odlocie samolotu została zmniejszona z 110 euro do 100 euro.

Niższe opłaty to nie koniec zmian. Ryanair planuje rozwój w zakresie usług cyfrowych, które mają być wprowadzone w nadchodzącym roku. Co to oznacza dla pasażerów? Klienci mogą spodziewać się zupełnie nowej strony internetowej i aplikacji mobilnej. W ramach oprogramowania przygotowana zostanie również porównywarka cen biletów. Z kolei pasażerowie podczas lotów zauważą nowe menu na pokładzie i mundury załogi.

d2ogiel
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2ogiel