Ryanair zmniejsza opłaty dla klientów
To jedna z ostatnich inicjatyw poprawy obsługi klienta i początek szeregu kolejnych zmian w firmie.
Ryanair zmniejszył opłatę za zamianę lotu w sytuacji stawienia się na lotnisku później niż 40 minut przed odlotem i do 1 godziny po odlocie samolotu oraz opłatę za odprawę na lotnisku. To jedna z ostatnich inicjatyw poprawy obsługi klienta i początek szeregu kolejnych zmian w firmie.
- Dzisiaj obniżyliśmy opłatę za zamianę lotu w sytuacji stawienia się na lotnisku później niż 40 minut przed odlotem i do 1 godziny po odlocie samolotu oraz opłatę za odprawę na lotnisku. Jest to jedna z najnowszych zmian - mówi Kenny Jacobs, dyrektor marketingu linii lotniczej w oficjalnej informacji prasowej.
Opłata za odprawę na lotnisku została zmniejszona z 70 euro do 45 euro, a opłata za zamianę lotu w sytuacji stawienia się na lotnisku później niż 40 min przed odlotem i do 1 godziny po odlocie samolotu została zmniejszona z 110 euro do 100 euro.
Niższe opłaty to nie koniec zmian. Ryanair planuje rozwój w zakresie usług cyfrowych, które mają być wprowadzone w nadchodzącym roku. Co to oznacza dla pasażerów? Klienci mogą spodziewać się zupełnie nowej strony internetowej i aplikacji mobilnej. W ramach oprogramowania przygotowana zostanie również porównywarka cen biletów. Z kolei pasażerowie podczas lotów zauważą nowe menu na pokładzie i mundury załogi.