Są autostrady, będą i McDonaldy
Kierowcy, którzy wjeżdżają na nowe drogi, coraz częściej zadają inne pytanie: gdzie mogą coś zjeść? Nic więc dziwnego, że rozwój infrastruktury drogowej uważnie obserwują duże sieci restauracyjne. McDonald’s widzi w tym szanse na rozwój, ale konkretnych liczb na razie nie podaje.
14.06.2012 14:37
- McDonald’s jest zainteresowany inwestycjami przy autostradach i trasach szybkiego ruchu - powiedział w rozmowie z Portalem Spożywczym Piotr Jucha, dyrektor generalny McDonald’s Polska.
Przez ostatnie lata sieć otwierała w naszym kraju ok. 20 lokali rocznie. Ile mogłoby być teraz, skoro w ostatnim czasie zostały oddane do użytku długo oczekiwane kilometry nowych autostrad? - Chcemy się rozwijać, (…) ale nie zabijamy się na liczby - mówi Piotr Jucha.
Przyznaje jednak, że rozwój przy autostradach nie zależy bezpośrednio od spółki. - W przetargach na zagospodarowanie MOP-ów mogą uczestniczyć konsorcja, które tworzone są przez operatorów stacji paliw, a te rozmawiają z różnymi podmiotami. Jesteśmy optymistami, ponieważ mamy doświadczenie w rozmowach oraz inwestycjach z różnymi partnerami - podsumowuje rozmówca Portalu Spożywczego.
McDonald’s wraz z siecią paliw BP uruchomił niedawno dwa obiekty przy trasie z Poznania do granicy z Niemcami, kolejne na odcinku Toruń-Gdańsk są w budowie.