Selgros włącza się do akcji UNICEF

Selgros wspiera ogólnopolską akcję UNICEF i marki Pampers, dzięki której
kupowane są szczepionki przeciwtężcowe dla kobiet w ciąży z krajów świata
rozwijających się.

Selgros włącza się do akcji UNICEF
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

11.05.2010 | aktual.: 11.05.2010 14:54

Zaszczepienie ciężarnej kobiety chroni dziecko przed zachorowaniem na tężec po urodzeniu.

Co cztery minuty na świecie z powodu tężca umiera jedno dziecko. Prawie 130 000 nowo narodzonych dzieci umiera każdego roku z powodu tej choroby, w trakcie pierwszego roku od urodzenia. Dzięki akcji Pampers i UNICEF Polska niesienie pomocy jest łatwe: kupując w kwietniu maju i czerwcu 2010 roku, pieluszki lub chusteczki Pampers, każdy nabywca dotuje zakup ratujących życie szczepionek, zgodnie z mechanizmem: 1 paczka = 1 ratująca życie szczepionka. Środki zebrane w czasie trwania akcji zostaną przeznaczone na zakup szczepionek, które trafią do najbardziej potrzebujących w krajach objętych programami pomocy UNICEF.

Każda paczka Pampersów kupiona w Selgros w okresie od 1 kwietnia do 30 czerwca oznacza jedną ratującą życie szczepionkę.

- To prawdziwy zaszczyt móc wspierać taką akcję - mówi Cezary Furmanowicz, dyrektor działu marketingu Selgros. Nasi klienci mogą nieść pomoc również za pośrednictwem lojalnościowego programupremia - dodaje Furmanowicz.

Od 6 kwietnia do 16 maja klienci Selgros mogą przekazywać na zakup szczepionek zgromadzone przez siebie punkty PROGRAMPREMIA. Przekazując 200 punktów PROGRAMPREMIA klient Selgros funduje aż 100 ratujących życie szczepionek.

Pięciu uczestnikom programpremia, którzy dokonają zakupu największej liczby produktów Pampers (a co za tym idzie szczepionek), Selgros Cash&Carry przyzna zegarki Certina DS. Podium Automatic.

JS
Handel-Net

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)