Shell integruje się z Neste, kusi promocjami
Shell Polska rozpoczął proces integracji zakupionych stacji paliw Neste. Pierwsza z nich po zmianach została właśnie otwarta w Warszawie. Shell kusi klientów wieloma promocjami i tańszym paliwem.
Gigant paliwowy jest właścicielem około 100 stacji benzynowych działających pod szyldem Neste. Proces połączenia stacji Neste z Shell obejmuje budowę nowych sklepów, przebudowę instalacji, dostosowanie technologii do standardów Shell, jak również zmianę elementów wizualnych.
Tankujący na "nowym" Shellu kierowcy będa mogli liczyć na różnego rodzaju promocje i rabaty. W początkowym okresie funkcjonowania nowych lokalizacji, tankujący paliwa Shell w godzinach 7:00 – 9:00 oraz 16:00 – 18:00 spotkają się z tzw. Happy Hours, w trakcie których klienci mogą wygrać w konkursie bony na kolejne darmowe tankowania.
Innym sposobem zachęcenia klientów do tankowania na nowych stacjach jest oferta dla osób tankujących na stacjach Neste w okresie poprzedzającym rozpoczęcie przebudowy stacji. Każdy klient powracający na tę stację już po włączeniu jej do sieci Shell otrzymuje rabat na paliwo Shell. Wystarczy jedynie okazać kasjerowi paragon potwierdzający wcześniejsze tankowanie.
Dla klientów przystępujących do programu Shell ClubSmart przygotowano ofertę rabatów na zakup paliwa oraz produktów w sklepie.
Zakończenie procesu integracji stacji Neste z Shell nastąpi w roku 2014. Aktualnie sieć stacji Shell liczy w Polsce 376 stacji działających pod marką Shell, w tym 310 stacji własnych i 66 stacji partnerskich. Blisko 100 stacji Shell operuje pod marką Neste.