Sieć Piotr i Paweł: wyniki 2010
Delikatesy Piotr i Paweł podsumowują wyniki działalności w
2010 r. W ubiegłym roku sklepy osiągnęły obroty detaliczne na poziomie 1,58
mld zł, co oznacza, że w porównaniu z rokiem 2009 obroty wzrosły o 17
procent.
17.01.2011 09:34
Dla porównania, w 2009 r. placówki sieci Piotr i Paweł zanotowały obroty detaliczne na poziomie 1,35 mld zł, co oznaczało, że w porównaniu z rokiem 2008 wzrosły o 20 procent. Na koniec roku 2010 sieć Piotr i Paweł działa w oparciu o 76 placówek.
5 najważniejszych wydarzeń roku 2010 w sieci Piotr i Paweł: Otwarcie 10 nowych placówek: Płock (dwie placówki), Gdańsk, Warszawa, Bydgoszcz, Wrocław, Grudziądz, Inowrocław, Łódź (2 sklepy). Otwarcie drugiego magazynu logistycznego w podwarszawskich Błoniach. Powierzchnia 5 300 mkw. prawie w całości jest poświęcona ofercie produktów świeżych.
Rozwój usługi zakupy przez internet. Do obsługiwanej sieci przybywają nowe lokalizacje - Trójmiasto, Łódź.
Wprowadzenie do oferty sieci własnych produktów pod marką Piotr i Paweł. Obchody 20-lecia firmy Piotr i Paweł.
Powodzenie a także sukces sieci supermarketów Piotr i Paweł to efekt konsekwentnej realizacji strategii opartej na budowaniu zadowolenia klienta z wysokiej jakości i wyboru towarów oraz obsługi przy zachowaniu atrakcyjnych cen.
W nadchodzącym 2011 r. firma koncentrować będzie się na doskonaleniu jakości obsługi, wdrażać będzie nowe rozwiązania technologiczne i pracować nad rentownością. Sieć supermarketów Piotr i Paweł na rok 2011 planuje otworzyć 7 nowych sklepów w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. W pierwszym kwartale planowane otwarcia to lokalizacje w Warszawie, Gdańsku, Szczecinie, Słupsku. Zakłada się utrzymanie w 2011 roku tempa wzrostu obrotów na poziomie 17 procent.
Autor: MJ