Sprzedawca polski

Polski sprzedawca słabo zna się na tym, co robi. Tylko co drugi proponuje wypróbowanie lub przetestowanie produktu, a zaledwie co trzeci pomaga przy podjęciu decyzji o zakupie - informuje "Gazeta Wyborcza".

Sprzedawca polski
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

01.07.2013 | aktual.: 01.07.2013 06:14

Takie są wyniki analizy firmy Daymaker. Podstawieni przez nią klienci byli w lutym 2013 r. w 605 punktach sprzedaży 121 sieci z 19 branż. Okazało się, że w porównaniu z zeszłym rokiem aż 15 branż poprawiło swoje podejście do konsumenta.

A jest o co walczyć, bo według raportu, firmy, które osiągnęły najlepsze wyniki pod względem obsługi klienta, mają wyższą sprzedaż - i to o 39 proc.

Źródło artykułu:PAP
sklepklientsprzedaż
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)