Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w grudniu spadła o 17,6 proc. rdr (opis)
02.02. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w grudniu 2009 roku 346.956 sztuk i było o 17,6 proc. niższe niż rok...
02.02. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w grudniu 2009 roku 346.956 sztuk i było o 17,6 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w grudniu 2009 roku było niższe o 1,4 proc. w stosunku do listopada 2009 roku.
Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w grudniu 107.273 egzemplarzy, co oznacza spadek o 2,5 proc. mdm. Od połowy września gazeta ta jest wydawana jako połączony tytuł "Dziennika" i "Gazety Prawnej".
W grudniu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 462.307 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 3,5 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 0,3 proc.
W grudniu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 4,3 proc., do 192.023 sztuk. Miesiąc do miesiąca wzrosło o 4,2 proc.
Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w grudniu wyniosło 137.435 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 9,8 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż zmniejszyła się o 0,9 proc. (PAP)
bas/ asa/