Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w grudniu spadła o 5,3 proc. rdr (opis)
04.02. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w grudniu 2010 roku 328.511 sztuk i było o 5,3 proc. niższe niż rok...
04.02.2011 | aktual.: 04.02.2011 16:38
04.02. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w grudniu 2010 roku 328.511 sztuk i było o 5,3 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w grudniu 2010 roku było niższe o 1,7 proc. w stosunku do listopada 2010 roku.
Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w grudniu 92.457 egzemplarzy, co oznacza spadek o 8,8 proc. r/r oraz o 0,6 proc. m/m.
W grudniu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 428.558 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 7,3 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż wzrosła o 4,3 proc.
W grudniu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 6,9 proc., do 178.762 sztuk. Miesiąc do miesiąca spadło o 2,8 proc.
Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w grudniu wyniosło 139.095 sztuk, co oznacza wzrost rok do roku o 1,2 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 1,1 proc. (PAP)
epo/ jtt/