Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w lutym spadła o 7,2 proc. rdr (opis)

05.04. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w lutym 2011 roku 313.381 sztuk i było o 7,2 proc. niższe niż rok...

05.04. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w lutym 2011 roku 313.381 sztuk i było o 7,2 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w lutym było niższe o 6,7 proc. w stosunku do stycznia.

Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w lutym 100.155 egzemplarzy, co oznacza spadek o 2,2 proc. r/r oraz o 8,0 proc. m/m.

W lutym liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 413.718 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 6,5 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 2,9 proc.

W lutym w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 2,6 proc., do 179.791 sztuk. Miesiąc do miesiąca spadło o 2,2 proc.

Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w lutym wyniosło 137.160 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 3,9 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 4,0 proc. (PAP)

mbn/ pr/ osz/

Źródło artykułu:PAP
mediagiełdaagora

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)