Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w maju spadła o 7,35 proc. rdr (opis)
03.07. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w maju 2013 roku 230.410 sztuk i było o 7,35 proc. niższe niż rok...
03.07. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w maju 2013 roku 230.410 sztuk i było o 7,35 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w maju 2013 było niższe o 1,36 proc. w stosunku do kwietnia 2013 r.
Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w maju 65.512 egzemplarzy, co oznacza spadek o 12,98 proc. rdr oraz spadek o 0,52 proc. mdm.
W maju liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 337.790 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 12,1 proc. oraz spadek o 2,63 proc. mdm.
W maju w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" wzrosło o 0,96 proc. do 157.873 sztuk. Z kolei miesiąc do miesiąca spadło o 1,28 proc.
Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w maju wyniosło 114.292 sztuki, co oznacza wzrost rok do roku o 7,76 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż wzrosła o 1,5 proc.(PAP)
jow/ gsu/ osz/