Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w marcu spadła o 8,2 proc. rdr (opis)
05.05. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w marcu 2011 roku 311.550 sztuk i było o 8,2 proc. niższe niż rok...
05.05.2011 | aktual.: 05.05.2011 14:53
05.05. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w marcu 2011 roku 311.550 sztuk i było o 8,2 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w marcu było niższe o 0,6 proc. w stosunku do lutego 2011 roku.
Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w marcu 100.051 egzemplarzy, co oznacza spadek o 3,1 proc. r/r oraz o 0,1 proc. m/m.
W marcu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 403.166 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 9,1 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 2,6 proc.
W marcu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" wzrosło o 2,0 proc., do 176.031 sztuk. Miesiąc do miesiąca spadło o 2,1 proc.
Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w marcu wyniosło 134.709 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 4,9 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 1,8 proc. (PAP)
mbn/ pr/ jtt/