Stop śmieciowemu jedzeniu
"Dziennik Gazeta Prawna" pisze, że w szkolnych sklepikach nie będzie można już sprzedawać niezdrowych chipsów, słodyczy czy coca-coli. Wkrótce też na żadnym kanale telewizyjnym przed godziną 21 dzieci nie zobaczą reklam tych produktów. Będzie to konsekwencją podpisania przez członków Polskiej Federacji Producentów Żywności kodeksu na rzecz walki z problemem otyłości u dzieci.
07.07.2010 | aktual.: 07.07.2010 07:33
Dokument ma być etycznym zobowiązaniem na rzecz walki z otyłością wśród dzieci. Podpisały go największe światowe firmy z branży spożywczej, które same mają wyegzekwować wdrażanie w życie jego postanowień.
Z najnowszych badań wynika, że wśród dzieci w wieku 8-19 lat co piąte ma nadwagę.
Więcej na ten temat - w "Dzienniku Gazecie Prawnej".