Trwa ładowanie...

Świąteczne trendy na Allegro

Przedświąteczne zakupy na Allegro ruszyły na dobre. Największą aktywność transakcyjna Allegrowicze wykażą już w najbliższą niedzielę. Boom przedświątecznych zakupów rozpocznie się więc 11 grudnia i potrwa około 3 dni co potwierdza, że grudzień to najintensywniejszy okres dla e-handlu.

Świąteczne trendy na AllegroŹródło: sxc.hu, fot: irum
d1gd3zp
d1gd3zp

Świąteczna gorączka zakupów przed nami. Kupujący będą mieli z czego wybierać, bo sprzedający w grudniu w ciągu każdej minuty wystawiają na aukcjach aż 523 nowe oferty, a ich liczba w całym miesiącu przekroczy 23 miliony.
- Statystyki serwisu pokazują, że z roku na rok coraz więcej internautów kupuje świąteczne prezenty w sieci - mówi Łukasz Nowak, dyrektor działu produktów. - A to, co składnia ich do e-zakupów na naszej platformie handlowej to przede wszystkim niskie ceny, szeroki wybór, wygoda i oszczędność czasu, ponieważ na Allegro nie trzeba nawet rejestrować konta, żeby kupić prezenty - dodaje Nowak.

W grudniu na prezenty wydamy średnio 80 zł. Do najpopularniejszych kategorii pod względem obrotu i sprzedaży należą m.in. "Gry", "Dla dzieci", "Filmy" oraz "Muzyka i instrumenty". W przypadku dwóch pierwszych kategorii jest to ponad 50 proc. wzrost. Użytkownicy Allegro w ciągu minut kupują średnio 6 kompletów oświetlenia choinkowego i ozdób świątecznych. W tej samej minucie kupują również 2 zestawy klocków i 4 zabawki edukacyjne, 3 flakony perfum i zapachów dla kobiet.

Jednocześnie kobiety wezmą udział w większej liczbie transakcji niż mężczyźni, ale za to zrobią tańsze zakupy. Mężczyźni kupują więc mniej, ale drożej. Średnia wartość transakcji w przypadku kobiet to 272 zł, a w przypadku mężczyzn 332. Pozostałe prezenty, które cieszą się niesłabnącą popularnością to m.in. biżuteria dla pań, portfele, zegarki, depilatory, prostownice a także kapcie

Okazuje się również, że użytkownicy spokojnie podchodzą do informacji o kryzysie. Serwis Ceneo.pl przeprowadził w listopadzie ankietę wśród swoich użytkowników, Pytania dotyczyły przedświątecznych wydatków.

Wyniki pokazują, że większość osób nie odczuwa kryzysu: 39,9 proc. ankietowanych wyda na święta podobną kwotę jak w zeszłym roku, a 27,6 proc. zadeklarowało, że wyda więcej. Internauci doceniają również wygodę zakupów w sieci; 66,8 proc. kupi przynajmniej część prezentów w ten sposób.

d1gd3zp
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1gd3zp