Szybko, smacznie i inaczej
Pierogi Polskiego Jadła będzie można kupić na stacjach
paliwowych Lotos. Nowa oferta stworzy ciekawą alternatywę dla wszechobecnych
na stacjach hot-dogów.
04.10.2010 | aktual.: 04.10.2010 10:14
Klienci stacji Lotos będą mogli skorzystać z nowej "formuły podania" pierogowego kubka, mieszczącego w sobie 12 znakomitych gorących pierogów. Zarówno krótki (1,5 minuty) czas oczekiwania na porcję, jak i pełna dowolność wyboru asortymentowego przez klienta (spośród 5 rodzajów pierogów) stwarza zupełnie nową, ciekawą i bardzo smaczną propozycję.
Sposób podania pierogów, tj. opakowanie w formie ekologicznego kartonowego kubka mieszczącego się w uchwytach na napoje oraz drewniany widelczyk dodawany do każdej porcji umożliwia ich konsumpcję również podczas jazdy. Tak podawane pierogi zachowują odpowiednią temperaturę przez 8-10 minut. Oferowane do sprzedaży pierogi wytwarzane są na podstawie tradycyjnych, stosowanych przez Polskie Jadło receptur.
- Zarówno opracowanie technologii wytwarzania, jak i serwowania pierogowego kubka odbywało się przy ścisłej współpracy z naszym partnerem, firmą Lotos Paliwa. Prawdziwe wyzwanie stanowiły dwa podstawowe dla tego projektu parametry: szybkość wydania porcji z zachowaniem znakomitej jakości oraz opracowanie optymalnego opakowania, gwarantującego utrzymanie odpowiedniej temperatury i umożliwiającego wygodną i bezpieczną konsumpcję produktu w samochodzie - powiedział Tomasz Górzyński, dyrektor odpowiedzialny w spółce Polskie Jadło za technologię i wdrażanie projektu.
- W moim przekonaniu projekt pierogowego kubka ma wszelkie szanse na odniesienie pełnego sukcesu, ponieważ łączy w sobie parę czynników determinujących o jego powodzeniu. Pozostawia potencjalnemu klientowi kwestię dowolności wyboru asortymentu, a co za tym idzie, tworzenie indywidualnych kompozycji smakowych przy zachowaniu zawsze tej samej ceny i jakości. Olbrzymie znaczenie ma również krótki czas oczekiwania na gotowe danie, wysokie walory smakowe oraz zastosowanie praktycznego i równocześnie ekologicznego opakowania w formie kubka, dającego możliwość konsumpcji zarówno na miejscu, jak i w samochodzie - powiedział Jan Kościuszko, prezes spółki Polskie Jadło SA.
- Wyraźne ożywienie, którego jesteśmy świadkami w segmencie szybkiej konsumpcji, wynikające z coraz większej dynamizacji życia w sposób wyraźny wskazuje kierunki rozwoju firmy. Wdrożenie projektu pierogowego kubka i rozwijanie dalszej współpracy z takim partnerem, jak LOTOS w pełni mieści się w tej formule - dodał Jan Kościuszko.