Telewizje mają w nosie klientów
Jeśli liczysz, że przed świętami, jak co roku, będziesz mógł skorzystać z atrakcyjnych promocji u telewizyjnych operatorów, to się przeliczysz - informuje "Rzeczpospolita".
13.10.2010 | aktual.: 13.10.2010 07:47
Platformy cyfrowe nie chcą już walczyć o klientów. Rynek się nasyca i ani Cyfrowemu Polsatowi, ani Cyfrze+, platformie „n” i Telekomunikacji Polskiej nie opłaca się walczyć tak zaciekle o nowych klientów. W sumie dekodery ma już 5,88 mln Polaków - informuje gazeta. A według ekspertów platformy mogą liczyć na 6,5 mln klientów.
To właśnie dlatego nie uświadczysz, jak co roku o tej porze, licznych promocji z telewizorami za złotówkę, darmowym abonamentem przez pół roku, itd. A dotąd to właśnie w IV kwartale operatorzy przyłączali najwięcej klientów.
Powodem zmiany może też być czysta kalkulacja. Wydatki reklamowe na pozyskanie nowych klientów im się nie zwrócą. Według ekspertów operatorzy skupią się na utrzymaniu już złowionych klientów.
jk-wp.pl / Rzeczpospolita