Tłumy na otwarciu 2500 Biedronki

2500 - tyle sklepów w całej Polsce ma już sieć Biedronka. Najnowszy otwarto dziś w Milanówku pod Warszawą. Zwabieni specjalnymi promocjami klienci ustawiali się pod sklepem już od 7 rano.

Tłumy na otwarciu 2500 Biedronki
Źródło zdjęć: © WP.PL | Paweł Rybicki

15.09.2014 | aktual.: 15.09.2014 19:31

Dwuipółtysięczna placówka zlokalizowana jest przy ul. Królewskiej 21 w Milanówku jest drugim sklepem sieci w tej miejscowości. Punkt, o łącznej powierzchni 1086 mkw. i parkingu z 33 miejscami postojowymi dla samochodów osobowych, obsługuje sześć kas. Sklep posiada także piec do wypieku własnego pieczywa. W nowej placówce zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę znalazło 25 osób.

Otwarcie cieszyło się ogromną popularnością wśród klientów. Około 500 osób stało pod budynkiem już przed 7 rano, godzinę później tłum zwiększył się prawie dwukrotnie. Mimo tego, że przy sklepie jest wielki parking, już przed godz. 8 zabrakło na nim miejsc.

Obraz
© (fot. Paweł Rybicki/WP.PL)

Drogi dojazdowe do sklepu i samego Milanówka były zakorkowane. Interweniować musiała policja. Klienci, zwabieni przez sieć specjalnymi promocjami, przygotowanymi z okazji otwarcia 2500 sklepu, zjeżdżali tłumnie z całej Warszawy i okolic. Dla łowców okazji przejechanie kilkudziesię­ciu kilometrów nie stanowiło problemu.

Kiedy Biedronka otworzyły swe podwoje osoby, które stały z tyłu zaczęły skakać przez barierki, żeby jak najszybciej dostać się do środka.

Tym razem jednak obyło się bez dantejskich scen przy samym wejściu, ponieważ ochrona wydzielała koszyki i wpuszczała grupy po kilkanaście osób. Reszta tłumu spokojnie czekała na parkingu.

Po zawartości wózków widać, że największa popularnością cieszyła się elektronika w promocyjnych cenach. Pytanie tylko, czy to na pewno na użytek własny kupujących?

Obraz
© (fot. Paweł Rybicki/WP.PL)

Kupować było co, ponieważ Biedronka zaoferowała towary w wyjątkowo niskich cenach. Wśród nich znalazły się m.in. mięso drobiowe - 20 proc., pieczywo z własnego wypieku - 30 proc. oraz bogaty wybór kwiatów, owoców, chemii gospodarczej, mebli oraz sprzętu RTV i AGD, np. laptopy HP za 649 zł oraz telewizory Phillps LCD 39 cali za 999 zł. Klienci kupowali też krzesła ogrodowe, a także... spore ilości cukru.

Na przybyłych czekały także liczne degustacje pieczywa z lokalnej piekarni Kazana, produktów z grilla, pierogów oraz jabłek, a także występy muzyczne oraz konkursy dla dzieci.

Grupa Jeronimo Martins w Polsce jest właścicielem 2500 sklepów Biedronka, 14 centrów dystrybucyjnych oraz ponad 110 placówek sieci aptek i sklepów kosmetycznych hebe. Zatrudnia łącznie ponad 55 000 osób.

Paweł Rybicki

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (75)