To największe marki świata!
Marki warte więcej niż nasz budżet
Właśnie ukazał się raport BrandZ 100 najcenniejszych marek świata. Z rankingu wynika, że najdroższe logo jest warte mniej więcej dwa razy tyle co tegoroczny budżet Polski. Natomiast setna w rankingu sama marka Volkswagen, wyceniona jest tylko na nieco parę miliardów złotych mniej niż najdroższa polska firma. Logo niemieckiego producenta aut ma wartość około 9,79 mld dolarów. PKO BP warte jest natomiast około 40 mld zł.
Nie trzeba więc już nikomu tłumaczyć, dlaczego w rankingu BrandZ 100 brak Wedla, Biedronki czy Reserved. Kto zajmuje więc pierwsze miejsce?
Właśnie ukazał się raport BrandZ 100 najcenniejszych marek świata. Z rankingu wynika, że najdroższe logo jest warte dwa razy tyle, co tegoroczny budżet Polski. Za to setna w rankingu marka Volkswagen wyceniona jest tylko na parę miliardów złotych mniej niż najdroższa polska firma. Logo niemieckiego producenta aut ma wartość około 9,79 mld dolarów. PKO BP warte jest natomiast około 40 mld zł.
Nie trzeba więc już nikomu tłumaczyć, dlaczego w rankingu BrandZ 100 brak Wedla, Biedronki czy Reserved. Kto zajmuje więc pierwsze miejsce?