Trwa ładowanie...

Towar w sklepie internetowym musi mieć dobry opis

Im więcej klient zrozumie z opisu, tym większa szansa, że kupi produkt. Obroty mogą wzrosnąć nawet o połowę.

Towar w sklepie internetowym musi mieć dobry opisŹródło: Jupiterimages
d2kwuw0
d2kwuw0

Serwis OpisyProduktow.pl. sprawdził odbiór czterech nieznanych polskim konsumentom produktów FMCG. Losowano cztery opisy: w jednym pogrubiono kluczowe informacje, w innym zostały wypunktowane. Kolejna wersja była bardzo krótka, a ostatnia kwiecista i długa.

- Postanowiliśmy sprawdzić jaki wpływ ma formatowanie opisów na chęć zakupu produktów, zapamiętywalność informacji o produktach, a także na ich wiarygodność, wystarczalność dla kupujących w sieci oraz ciekawość - mówi Rzeczpospolitej Wojciech Mocarski z OpisyProduktow.pl.

Pogrubianie i punktowanie było najlepszym rozwiązaniem. Klienci, którzy zdecydowanie kupiliby dany produkt zapamiętali z opisu aż 75 proc. istotnych informacji.

- Zapamiętywalność informacji o produkcie nie tylko stymuluje sprzedaż, jest to też ważne narzędzie w budowaniu spójnego i wyrazistego wizerunku marki, a to z kolei buduje lojalność - podkreśla Mocarski.

LP

d2kwuw0
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2kwuw0

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj