Uruchomiono infolinię "Sprawni w pracy"
Dostarczenie rzetelnej informacji o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych to główny cel infolinii "Sprawni w pracy". Pod numerem 0 801 801 015 pracodawcy oraz osoby niepełnosprawne, poszukujące pracy, będą mogły dowiedzieć się o uprawnieniach niepełnosprawnych pracowników oraz obowiązkach, jakie mają wobec nich pracodawcy.
12.04.2007 13:20
Jak zaznaczył prezes Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji Piotr Pawłowski, jest wiele kampanii, zachęcających do zatrudniania niepełnosprawnych. Wciąż jednak brakuje wskazówek, gdzie szukać szczegółowych informacji na ten temat.
Infolinia "Sprawni w pracy" jest odpowiedzią na to zapotrzebowanie szukających pomocy w tym zakresie. Na ich pytania czeka dziesięciu specjalistów. Piotr Pawłowski wyraził nadzieję, że dzięki infolinii wielu niepełnosprawnych znajdzie zatrudnienie na otwartym rynku pracy.
Infolinia działa od poniedziałku do piątku od godziny 7.00 do 22.00, a całkowity koszt połączenia wyniesie 40 groszy brutto. Osoby niesłyszące, niedosłyszące, z zaburzeniami mowy oraz nieme, będą mogły kontaktować się z pracownikami infolinii drogą e-mailową, pisząc pod adres infolinia@integracja.org
Uruchomieniu infolinii towarzyszy kampania medialna pod hasłem "Nie musisz nas rozumieć, żeby wiedzieć, jak nas zatrudnić".