Utrudnienia w dostępie do PKO i Inteligo
W niedzielę od północy do godz. 13.30 nie będzie możliwe korzystanie z serwisów bankowości internetowej PKO BP i Inteligo - poinformowano na stronach internetowych banków.
06.12.2013 21:55
"W niedzielę 8 grudnia 2013 r. od godz. 00:01 maksymalnie do godz. 13:30 nie będzie możliwe korzystanie z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes oraz z płatności w sklepach internetowych "Płacę z iPKO" i "Płacę z IKO". Nastąpi również przerwa w akceptacji kart PKO typu Partner i PKO Visa Business Electron oraz kart przedpłaconych - nie będzie można dokonywać operacji płatniczych i wypłat gotówki" - czytamy na stronie internetowej pkobp.pl.
Z kolei w Inteligo utrudnienia obejmą przerwę w dostępie do serwisu transakcyjnego, mobilnego i telefonicznego Inteligo oraz płatności w sklepach internetowych przy pomocy usługi "Płacę z Inteligo".
W czasie przerwy modernizacyjnej działać będą pozostałe karty wystawione przez PKO BP oraz karty płatnicze Inteligo.
Utrudnienia obejmą również system płatności mobilnych IKO. W godzinach przerwy modernizacyjnych nie klienci obu banków będą mogli używać aplikacji tylko do wypłacania pieniędzy w bankomatach i do transakcji w sklepach stacjonarnych. Niemożliwe będzie płacenie przy pomocy IKO w internecie. Nie działać za to będzie portmonetka IKO nie powiązana z żadnym rachunkiem.