Trwa ładowanie...
d2yz2yr
Zamieszczone na stronach internetowych portalu WP.PL materiały sygnowane skrótem "PAP" stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, będących bazami danych, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie, chronionych przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez WP.PL na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.
vod

VoD coraz popularniejsze. Polacy też chcą płacić

Za pięć lat na całym świecie opłaty za dostęp do video w sieci wzrosną i wyniosą 65 mld dol. Opłaty wzrosną też w Polsce, gdzie widzowie coraz chętniej decydują się na subskrybowanie treści niż na jednorazowy dostęp.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
VoD coraz popularniejsze. Polacy też chcą płacić
(WP.PL, Fot: flash.pro / Flickr (CC BY-SA 2.0))
d2yz2yr

To globalny trend - pisze "Rzeczpospolita".

Za dostęp do serwowanych w internecie na rozmaite sposoby treści video płacimy co roku zdecydowanie więcej. W 2021 roku globalnie wydamy na taką rozrywkę już prawie 65 mld dol. i będzie to ponad dwukrotnie więcej niż w roku ubiegłym.

- To są podliczenia łącznych opłat tego typu. Na niektórych rynkach, jak amerykański, skandynawski czy brytyjski, subskrybowanie kilku platform tego typu jest już powszechnym zwyczajem - komentuje Simon Murray, główny analityk Digital TV Research, firmy, która przygotowała prognozy.

d2yz2yr

Co ważne dla operatorów takich usług, coraz wyższe wpływy przynosić będą im dające względną stabilność finansową subskrypcje dostępów - wynika z danych. Także w Polsce widzowie internetowego video coraz chętniej płacą operatorom miesięczne abonamenty.

Z najnowszego badania Video Track domu mediowego MAC wynika, że obecnie na taką formę płatności decyduje się tu prawie jedna trzecia (32 proc.) wszystkich użytkowników płatnego VoD w sieci, podczas gdy rok wcześniej było to 29 proc.

BlaBlaCar - ekspert ekonomicznej podróży. Dodaj przejazd i tankuj za darmo!

d2yz2yr

Podziel się opinią

Share

d2yz2yr

d2yz2yr