W Internecie nie widać kryzysu

"Rzeczpospolita" pisze, że spowolnienie gospodarcze nie zraziło Polaków do zakupów w sieci. Według gazety w ubiegłym roku kupili przez internet towary warte nawet 12 mld zł.

W Internecie nie widać kryzysu
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

06.02.2009 | aktual.: 07.02.2009 07:55

To o połowę więcej niż rok wcześniej - podkreśla dziennik. Dodaje, że klienci szturmowali e-sklepy także w okresie przedświątecznym, gdy pojawiły się pierwsze informacje o zwolnieniach i wiadomo było, że kryzys nie ominie Polski.

Prawie dla wszystkich największych sklepów internetowych rok 2008 był lepszy od poprzedniego. Liderem, jeśli chodzi o sprzedaż w sieci, jest sklep elektroniczny Agito oraz Merlin.

Zdaniem analityków - jak pisze "Rzeczpospolita" - handel elektroniczny może przetrwać gospodarczą zawieruchę ze względu niskie ceny proponowanych towarów.

Szczegóły na zielonych stronach "Rzeczpospolitej".

komputersklepwydatki
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)