W pracy bez portali społecznościowych?
Ponad dwie trzecie pracowników Wielkiej Brytanii uważa, że dostęp do serwisów społecznościowych powinien być zakazany w miejscu pracy, wynika z najnowszych badań firmy Reed.
Badanie zostało przeprowadzone wśród 4245 pracowników w całej Wielkiej Brytanii i wykazało, że jeden na trzech pracowników ma dostęp do Twittera, Facebooka, LinkedIna i innych serwisów społecznościowych.
Jednak dla niektórych pracowników, np. z działów PR czy marketingu, korzystanie z tego typu portali to podstawa codziennego działania – powiedział Martin Warnes, Dyrektor Zarządzający Reed. Badania ujawniły także, że jedna czwarta firm zakazała pracownikom przeglądania serwisów społecznościowych w godzinach pracy. 35% pracodawców udzieliło pełnego dostępu, podczas gdy pozostałe 40% nie zezwala na dostęp, chyba że wyłącznie do celów biznesowych.
ŁJ