W weekend 17‑19.02 kina najwięcej zarobiły na filmie "Sponsoring"
22.02. Warszawa (PAP) - W ostatni weekend (17.02-19.02) najpopularniejszym filmem w polskich kinach okazał się premierowy "Sponsoring" w reżyserii Małgorzaty Szumowskiej, na który...
22.02.2012 | aktual.: 22.02.2012 11:38
22.02. Warszawa (PAP) - W ostatni weekend (17.02-19.02) najpopularniejszym filmem w polskich kinach okazał się premierowy "Sponsoring" w reżyserii Małgorzaty Szumowskiej, na który wybrało się blisko 75,4 tys. widzów - podała Stopklatka.pl na podstawie danych Box Office. Drugie miejsce zajęła również premiera - "Podróż na tajemniczą wyspę". Jej widownia wyniosła ponad 63,8 tys. osób.
Na trzeciej pozycji znalazł się film "I że cię nie opuszczę". W miniony weekend produkcja ta zgromadziła niemal 58 tys. widzów.
Jak poinformowano na stronach Stopklatka.pl, frekwencja w kinach we wspomnianym okresie sięgnęła 526 tys. osób.
W poniższej tabeli podano dane dotyczące oglądalności pięciu najpopularniejszych filmów w Polsce w trzeci weekend lutego (17.02-19.02):
Tytuł Liczba widzów Liczba widzów Tydzień w weekend ogółem wyświetlania
Sponsoring 75.391 75.713 1 Podróż na tajemniczą 63.826 63.826 1 wyspę I że cię nie opuszczę 57.979 240.458 2 Spadkobiercy 41.197 41.537 1 Żelazna dama 39.748 144.445 2 jow/ osz/