Żabka rozwija marki własne
Firma Żabka Polska podjęła decyzję o rozwoju segmentu marki własnej.
26.05.2010 11:19
Pierwsze 70 produktów jest już na półkach. Do końca roku klienci będą mogli wybierać spośród 200 towarów wyprodukowanych specjalnie dla Żabki.
Wyróżnikiem produktów marek własnych sprzedawanych w Żabce są: wysoka jakość i niskie ceny "na stałe". Towary produkowane na zlecenie Żabki będą o około 30 proc. tańsze od swoich brandowych odpowiedników. Będą to między innymi produkty nabiałowe, wędliny, słone przekąski, piwo, napoje, konserwy, przetwory rybne i słodycze.
Wszystkie będą funkcjonowały pod markami parasolowymi np.: Mleczny Dwór, Tradycyjne Smaki, Top Fish, Max Snack.
Żabka Polska S.A. jest właścicielem największej scentralizowanej i sformatowanej sieci sklepów typu convenience w Europie Środkowo-Wschodniej. Zdobyła pozycję niekwestionowanego lidera tego segmentu handlu polskiego.
IP