Trwa ładowanie...
handel
26-05-2010 11:19

Żabka rozwija marki własne

Firma Żabka Polska podjęła decyzję o rozwoju segmentu marki własnej.

Żabka rozwija marki własneŹródło: Jupiterimages
d1see4v
d1see4v

Pierwsze 70 produktów jest już na półkach. Do końca roku klienci będą mogli wybierać spośród 200 towarów wyprodukowanych specjalnie dla Żabki.

Wyróżnikiem produktów marek własnych sprzedawanych w Żabce są: wysoka jakość i niskie ceny "na stałe". Towary produkowane na zlecenie Żabki będą o około 30 proc. tańsze od swoich brandowych odpowiedników. Będą to między innymi produkty nabiałowe, wędliny, słone przekąski, piwo, napoje, konserwy, przetwory rybne i słodycze.

Wszystkie będą funkcjonowały pod markami parasolowymi np.: Mleczny Dwór, Tradycyjne Smaki, Top Fish, Max Snack.

Żabka Polska S.A. jest właścicielem największej scentralizowanej i sformatowanej sieci sklepów typu convenience w Europie Środkowo-Wschodniej. Zdobyła pozycję niekwestionowanego lidera tego segmentu handlu polskiego.

IP

d1see4v
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1see4v