Nowość w Biedronce. Dyskont wprowadza kupony rabatowe
Biedronka wprowadza pierwszy raz na taką skalę kupony rabatowe. Dostać można je razem z wydawaną na zlecenie tej sieci gazetą poradnikową.
28.04.2014 | aktual.: 28.04.2014 09:52
Biedronka wprowadza pierwszy raz na taką skalę kupony rabatowe. Dostać je można razem z wydawaną na zlecenie tej sieci gazetą poradnikową.
102 zł zyskać mogą osoby, które wykorzystają wszystkie kupony rabatowe. najbardziej opłaca się kupować produkty markowe. m.in. margaryny, środki czystości czy słodycze. Największa polska sieć handlowa dotąd takich akcji nie miała.
Bony rabatowe na konkretne produkty Biedronka wprowadza przy pomocy magazynu "Moje smaki życia". To poradnik kuchenny z elementami pisma kobiecego. Jego nakład wynosi około 500 tys. egzemplarzy. Ile dokładnie - nie wiadomo, bo jego wydawca nie ujawnia takich danych ani informacji o sprzedaży. Kupić można go tylko w placówkach koncernu Jeronimo Martins: drogeriach Hebe i w Biedronce.
Od zeszłego roku sieć odeszła od swego sztandarowego hasła "Zawsze niskie ceny", dodając do niego "I duże rabaty". Była to odpowiedź na spadającą dynamikę sprzedaży oraz ruchy konkurencji, w tym w głównej mierze Tesco.
Wydaje się, że Biedronka po raz kolejny odchodzi od bycia podręcznikowym dyskontem. Być może sieć na razie kupony rabatowe tylko testuje, a w przyszłości wprowadzi je na szerszą skalę, na przykład na swojej coraz mocniej rozwijanej stronie internetowej. Teraz dyskontowi brakuje już tylko programu lojalnościowego.