Orange pokazał ofertę na rebranding

Od dziś marką handlową Telekomunikacji Polskiej jest Orange. Wejście do międzynarodowej grupy to przede wszystkim korzyści dla klientów. Największy w Polsce operator telefonii stacjonarnej przygotował nową konwergentną ofertę. Od teraz klienci u jednego operatora zyskają dostęp do usług mobilnych, stacjonarnych i telewizyjnych. Nie zabraknie też dodatkowych bonusów, do tej pory zarezerwowanych wyłącznie dla klientów mobilnej części Orange. Najważniejszą zmianą, jaka pojawia się wraz z marką Orange, jest nowa oferta Orange Open.

Orange pokazał ofertę na rebranding
Źródło zdjęć: © Thinkstockphotos

16.04.2012 | aktual.: 16.04.2012 13:08

- Usługa Orange Open to rozmowy stacjonarne i komórkowe, ultraszybki internet na biurku oraz dostępny w całej Polsce internet mobilny. A do tego telewizja i rozrywka na wszystkich możliwych urządzeniach: telewizorze, komputerze, tablecie i komórce – mówi Maciej Witucki, prezes Orange Polska. Oznacza to, że firma zapewni klientom wszystkie niezbędne usługi w jednym miejscu. Z informacji przekazanych przez operatora wynika, że każdy klient korzystający z usługi Fun Pack HD (internet, telewizja i telefon) będzie mógł dodatkowo zamówić jedną lub dwie usługi mobilne. Co ważne otrzyma na nie comiesięczny rabat.

Dla dotychczasowych klientów Telekomunikacji Polskiej przygotowano dużą niespodziankę. Na powitanie w Orange każdy może dostać 1000 minut na połączenia do krajowych sieci stacjonarnych, sieci mobilnej Orange oraz do wybranych krajów, w których działa marka Orange. Osoby często wykonujące połączenia międzynarodowe wraz z FunPackiem HD zyskają nielimitowany czas rozmów na numery stacjonarne w Polsce, do krajów Unii Europejskiej, USA i Kanady. Co więcej nie będzie się to wiązało z żadnymi dodatkowymi kosztami polegającymi np. na wykupieniu dodatkowych pakietów.

To jednak nie koniec niespodzianek, które czekają także na klientów telefonii mobilnej. Od 23 do 29 kwietnia będą mogli oni skorzystać z 1000 bezpłatnych minut na połączenia z numerami stacjonarnymi w Polsce. Klienci będą mogli także dokonać wcześniejszej wymiany telefonu komórkowego już po 9 miesiącach trwania umowy, gdy przedłużą ją na kolejny okres.

Orange Polska przygotowuje także projekt telewizyjny dla swoich abonentów. Już w maju uruchomiona zostanie Telewizja Tu i Tam, na powitanie w Orange bezpłatna przez 3 miesiące. Stworzy niepowtarzalną możliwość oglądania tych samych programów i filmów na wszystkich dostępnych nośnikach. Teraz ulubiony serial obejrzymy zarówno w telewizorze, na komputerze, tablecie, a nawet na ekranie telefonu komórkowego.

Zmiana marki na Orange spowoduje także zmiany w standardzie obsługi klientów. - Nasi klienci w jednym salonie załatwią zarówno sprawy dotyczące usług mobilnych, jak i stacjonarnych, niezależnie od tego, czy należą do TP czy PTK Centertel. Pod marką Orange będziemy oferować też wszystkie dotychczasowe usługi – mówi Maciej Witucki, prezes Orange Polska.

Orange otwiera dla nowych klientów również dostęp do programów zarezerwowanych do tej pory dla osób korzystających z usług telefonii mobilnej. Wszyscy, którzy kupią wybrane usługi Orange, mogą wziąć udział w losowaniu 2012 nagród, czyli 1212 biletów na mecze UEFA EURO 2012 i aż 800 nowoczesnych smartfonów Sony Xperia U.

Warto wspomnieć, że wszyscy dotychczasowi klienci Telekomunikacji Polskiej po zmianie marki na Orange będą też korzystać z akcji „Środy z Orange”. Co tydzień korzysta z niej kilkadziesiąt tysięcy osób. Dzięki niej można zakupić dwa bilety do kina w cenie jednego. Wystarczy stać się posiadaczem usługi w Orange.

Orange to także największe wydarzenia muzyczne w naszym kraju. Wśród nich stołeczny Orange Warsaw Festival, w którym co roku bierze udział kilkadziesiąt tysięcy fanów dobrej muzyki. Już w czerwcu spotkają się oni na stadionie Pepsi Arena w Warszawie. Wystąpią m.in. Garbage, Linkin Park i The Prodigy.

Przedstawiciele Orange Polska zapewniają, że firma nie zrezygnuje z działań na rzecz wspierania edukacji internetowej w małych miejscowościach. Do tej pory Telekomunikacja Polska dostarczyła internet do 10 tys. szkół i 3,5 tys. bibliotek publicznych.

Najświeższym projektem jest natomiast utworzenie 50 Pracowni Orange, czyli nowoczesnych, multimedialnych centrów cyfrowych w miejscowościach do 20 tys. mieszkańców, z których będzie można korzystać całkowicie za darmo.

orangeinternettelekomunikacja polska
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)