Malezyjski gigant wchodzi do Polski. Oto lokalizacje sklepów

Malezyjska sieć sklepów z narzędziami i akcesoriami - Mr. DIY, jeszcze w tym roku otworzy pierwsze sklepy w Polsce. Z ustaleń portalu dlahandlu.pl wynika, że azjatycki gigant już wybrał lokalizacje. W pierwszej fazie podboju polskiego rynku stawia na galerie handlowe.

Mr. DIY otworzy sklepy w trzech galeriach handlowych w Polsce
Mr. DIY otworzy sklepy w trzech galeriach handlowych w Polsce
Źródło zdjęć: © Wikimedia Commons | CC0

02.09.2024 17:38

Pierwsze informacje o debiucie sieci Mr. DIY w Polsce pojawiły się na początku 2024 r. Jednak dopiero teraz na jaw wychodzą szczegóły ekspansji azjatyckiej firmy na naszym rynku.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Mr. DIY w Polsce. Gdzie powstaną sklepy?

Jak się okazuje, przygotowania do startu Mr. DIY w Polsce są już na zaawansowanym etapie. Portal dlahandlu.pl podaje, że sieć będzie korzystała z magazynu w Dąbrówce Wielkiej (Hillwood Zgierz I).

Co więcej, z ustaleń serwisu wynika, że na początku sklepy tej sieci będą otwierane w galeriach handlowych. Decyzje co do konkretnych lokalizacji miały już zapaść - będą to Galeria Bronowice w Krakowie, centrum handlowe Platan w Zabrzu oraz Focul Mall w Piotrkowie Trybunalskim.

Pierwsze sugestie dotyczące europejskiej ekspansji sieci Mr. DIY pojawiły się jesienią 2023 r. To właśnie wtedy Leo Gan, wówczas wiceprezes, a obecnie dyrektor operacyjny Mr. DIY w Malezji, podzielił się w mediach społecznościowych spostrzeżeniami ze swojej podróży służbowej po Starym Kontynencie.

Polskę uznał za "dynamiczny, konkurencyjny i perspektywiczny rynek". Wyraził także nadzieję, że jego sieć "wkrótce" pojawi się nad Wisłą.

Polska będzie jednym z pierwszych europejskich rynków, na którym pojawia się Mr. DIY. Sklepy pod tym szyldem działają w Hiszpanii (24 placówki) i w Turcji (113 placówek). Łącznie sieć posiada sklepy w 12 państwach, ale są to głównie kraje azjatyckie. Najwięcej, bo ponad 1,2 tys. placówek, działa w Malezji.

Co można kupić w Mr. DIY?

Mr. DIY oferuje około 20 tys. produktów w dziesięciu kategoriach: sprzęt, artykuły gospodarstwa domowego, sprzęt elektryczny, wyposażenie wnętrz, akcesoria samochodowe, artykuły papiernicze i sportowe, zabawki, prezenty, akcesoria komputerowe i mobilne oraz biżuteria i kosmetyki. Sieć używa sloganu "Always low prices" (ang. zawsze niskie ceny).

Pierwszy sklep Mr. DIY otwarto w 2005 r. Obecnie sieć stała się największym sprzedawcą artykułów wyposażenia wnętrz w regionie. Mr. DIY obsługuje rocznie ponad 80 milionów klientów.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (33)
Zobacz także